Marinamelody

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Marina - 2 november 2012 22:50

Blir så satans jävla less, fattar inte hur man alltid kan skylla allt på alla andra bara för att man känner för de, ta ansvar för dig själv för fan de är inte mitt fel att du väljer att göra som du gör de är helt upp till dig. Är så satans less att så fort jag börjar känna mig lycklig så är de nån jävel som ska dra ner mig, Du har gjort ditt du har dragit ner mig tillräckligt kan du bara lägga av. Du har inget mer att hämta här och om du fortsätter att göra mitt liv till ett helvete så kan du ge dig fan på att jag kommer göra precis likadant för nu är jag så satans jävla less på dig.


Jag ville finnas för dig, hjälpa dig, stötta dig och barnen men allt jag får är skit tillbaka och jag har lessnat nu.. och då kommer du och säger att jag inte bryr mig. nä du har liksom sumpat dom chanserna när du håller på och sitter och säger en jävla massa elaka saker till mig.


Jag är less, jag orkar inte med ditt jävla tjafs och otrevligheter!!!!!!

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards