Marinamelody

Alla inlägg den 5 juli 2012

Av Marina - 5 juli 2012 00:32

Sorry att jag varit så dålig på att uppdatera bloggen men de är för att jag inte gjort så mycket.


I veckorna jobbar jag och sover bara typ för hinner inte med något annat än de och sen på helgerna försöker jag hitta på saker men är ganska slut då med.


I helgen var jag med Alex, softade och kollade film typ bara tog de lugnt.


Idag fick jag dock ett samtal av James han hade fått en ide på musikvideon så jag skulle kolla igenom den och säga vad jag tyckte om den. Kul att man får va med och bestämma lite så nu håller jag på att ladda ner den men går väldigt sakta och de står att de är ungefär en timme kvar så lär få sitta ett tag till men ska bli kul att se hur de blev :D


Kommer lägga upp den här på bloggen så fort den är klar :D

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards