Marinamelody

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Marina - 19 juli 2012 12:39

Nu har jag tagit hem appen så får se om jag blir nå bättre på de här men blir ju lite bökigt då jag inte kan göra inlägg i två mappar plus när man lägger upp bilder så blir de inte som jag vill men får gå in och göra sånt på datan nu kan jag i alla fall skriva på telefon så förhoppningsvis så blir jag bättre på att uppdatera då:-)

Bloppis-annons
Av Marina - 19 juli 2012 11:49

Helt unika smycken som du är ensam om att ha då jag aldrig gör fler av samma, handgjorda av mig.


Pris varierar och om de finns önskemål så är det bara att höra av er så ska jag se vad jag kan göra!


     

Mvh Marina

Smycken, Säljes - Norrtälje (Stockholms län)
Pris:    50:-
 
Av Marina - 19 juli 2012 11:38

Handgjorda smycken, helt unika säljes!      

Av Marina - 19 juli 2012 11:34

 

julklapp till syrrran för ett par år sen.   

julklapp till syrran i år  

mammas julklapp

 

mamma köpte till en bekant till henne

 

rebeccas julklapp

 

Mimmis julklapp

Av Marina - 19 juli 2012 11:16

Lite bilder på naglar jag missat lägga upp:


 

Akryl och gele blandning på rebecca.  

Mina julnaglar

 

Mammas julnaglar

 

Testade ett kakilerings lack

Av Marina - 19 juli 2012 10:49

Har haft mycke med jobbet därför jag har varit dålig på att skriva.


Känns som jag inte gör annat än jobbar och sover tyvärr men nu har ju appen äntligen kommit så ska ta hem den och för hoppningsvis då bli lite bättre på att uppdatera för de är ju så att jag inte startar datorn så ofta och därför de inte blivit så mycke uppdateringar men som sagt ska försöka bli bättre på de men är ju svårt när man inte direkt har nått att skriva om heller.


I helgen var jag på barnkalas hos Marre hennes dotter fyllde två, sen gick vi ut en stund och drack men vart ingen sen kväll.


Veckan blir de bara jobb och sen till helgen kanske de blir att umgås med lite folk eller nått inget bestämt än utan får se vad som händer.



Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards