Marinamelody

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Marina - 6 juni 2012 17:03

Kan ju börja med dom dåliga nyheterna och de är väl att jag typ inte kommer jobba mer på wallbyträdgård för dom börjar få slut på jobb sa dom igår så de är ju lite synd för nu senaste dagarna har jag trivts riktigt bra där :P Ska ringa dom ikväll och prata mer och se hur de vart men risken finns att de inte blir nått mer där.


Men så kan vi komma till dom bra nyheterna och där är att subway stängde ju ner i täby ny för renovering och sånt och de resulterade ju i att dom vart av med massa folk som inte kunde va arbetslösa i tre månader och så. Så jag fick ett samtal av dom idag och dom undra om jag fortfarande var intresserad av jobb i höst. Jag svarade att jag har jobb nu under sommaren och vet inte om jag kommer få förlängt men jag är absolut intresserad av jobb och speciellt om de är heltid eftersom de är vad jag letat efter ett bra tag nu. Dom sa att dom skulle höra av sig senare i sommar och se om jag hade fått reda på hur de blir i höst med tvätten och eventuellt boka in en intervju då :D


Känns super skönt :D

Av Marina - 6 juni 2012 16:58

Igår var vi till pappa och käkade middag och så vart de lite singstar. En riktigt trevlig kväll!


Rebecca hade några kompisar där och jag fick skriva mina första två autografer, haha. Dom hade sett min musikvideo och tyckte den va jätte bra så dom hade sagt till Rebecca att dom ville ha min autograf. Rebecca frågade åt den  ena men den andra tjejen kom själv och fråga. Lite kul men vart fett chockad haha. Men nu har man fått vart med om de med så de va nått nytt haha.


Kom hem från pappa typ fem i morse så de har ju resulterat i att jag typ sovit bort hela dagen idag mindre kul de men de va samtidigt ganska skönt.



Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards