Marinamelody

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Marina - 3 juni 2012 01:56

Måste säga att jag börjar bli lite besviken på folk....


Min mosters man startar ett band (detta va ett bra tag sen) han frågar då min kusin om hon vill vara med och sjunga och de vill hon ju så hon kom med i bandet. De går nått år sen bjuder han även in min moster (hans fru) så hon också kan va med och sjunga/köra. Ingen har ens en tanke på att jag skulle vara intresserad av att vara med trots att dom vet att jag sjunger och tycker de är jätte kul.


Min kusin gifter sig och dom musikaliska i släkten har planerat ett uppträdande, men är jag inräknad?? Nej de är jag inte, visste inte om att dom övat in nått och vart inte ens tillfrågad om att få vara med.


Blir besviken på dom för jag vet att jag inte är dålig på att sjunga och jag vet att jag sätter toner bättre än andra som får va med och oavsett så är de själva grejen att dom inte ens kan tillfråga mig som gör mig så satans ledsen och besviken.


Jag hoppas verkligen att jag lyckas på egen hand men blir ändå besviken när inte ens min egna släkt räknar in mig!!

Av Marina - 3 juni 2012 01:54

Idag (lördag) har vi varit på bröllop, inte direkt ett bröllop som vi är vana vid men de var ändå trevligt och man fick sig en del skratt och så.


Grattis till Kusin Martin och hans Emelie!!


 

Av Marina - 3 juni 2012 01:48

I onsdagsd fyllde Alex 18 år men vi grattade henne i fredags.


Först blev det middag hemma hos henne med jätte god mat och trevligt folk, sedan drog några av oss vidare ut. Var först meningen att vi skulle dra till Paradise men tyvärr fick dom inte komma in där för de va 20 års gräns så i stället drog vi till klubb blå och jag och Alex fick låna Kimys medlemskort så vi slapp betala inträde vilket såklart är skönt :P


Blev massa dans, skratt och hade jätte kul!! Jag fixade medlemskort till mig och Alex så nu har vi varsit med vilket är skönt om man ska ut några fler gånger :P


En toppen kväll helt enkelt!! Grattis igen Alex!!


 

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards