Marinamelody

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Marina - 26 augusti 2012 14:49

Fredags: Var vi och bowlade tillsammans med Alex "halvbror" Alexander som har fyllt år så de va hans present från oss. Käkade pizza och va på spel huset och spelade lite spel! Vart en riktigt kul kväll:-)

Lördag: Var vi först på Alexanders kalas och sedan drick vi hem och käkade kräfter och kollade lite film, skulle ju haft kräftskiva på gården men då hälften vart sjuka och de spöregnade så struntade vi i de!

Av Marina - 26 augusti 2012 14:44

Idag fyller lilla Casper 4år, stora killen blir han. Vi har varit och handlat en liten present nu sen får han mer när vi har kalaset. Har även köpt glasstårta och ett ljus som vi ska ta efter maten.

Har blivit en del shoppande den senaste tiden men mesta dels mat och liknande.

Igår köpte jag nya skor till mig och Casper för jag hitta ett par fina sandaler som jag ska ha till Maddes bröllop och dom kosta bara 99:- sen har Casper växt ur alla sina skor så köpte ett par till honom för 50:- han vart jätte glad så de är ju otroligt kul när dom blir glada och tacksamma för så lite:-)

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards