Marinamelody

Alla inlägg den 4 juli 2013

Av Marina - 4 juli 2013 14:05

Idag har jag skrivit ut biljetterna till Paris och börjat spåna lite i vad jag ska ha med mig, mycke att tänka på vill inte ha med mig för mycke men samtidigt inte stå där och ha missat nått. Måste leta reda på min väska med så jag kan packa ner lite av grejorna med.


Är lite nervös faktiskt för är ju första resan jag gör själv utan föräldrar/ lärare. Har ju varit i riga och så men första gången jag flyger till ett främmande land själv så de ska bli kul men som sagt nervöst.


Måste även försöka hitta lite nya jobb för vill åka till Brasilien i februari och hälsa på Gustavo med Calle och de är ju inte billigt att åka dit så måste verkligen spara ordentligt :D


Nu ska jag ta en dusch och fixa mig sen blir de upp till mamma för att klippa mig för hon färgade ju de här om dagen. Måste spåna lite på vad man ska ha för frisyr på bröllopet med har lust att ha nån blomma i håret men vet inte riktigt hur de blir än.


Hoppas ni har en bra dag!

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards