Marinamelody

Alla inlägg den 23 juli 2014

Av Marina - 23 juli 2014 10:27

Nu börjar man se ljuset i slutet av tunneln! Från januari ser de ut som om jag har en heltidsanställning tre månader provanställning därefter fast ska bli såå skönt! Negativa att de inte är förns i januari men ändå känns grymt skönt att veta att de i alla fall finns ljus där framme.

Nästa vecka blir de en jobbdag sen Pride vilket ska bli grymt kul hoppas på att träffa massa sköna människor både gamla och nya;-) kommer bo hos snälla Malin inne på Kungsholmen vilket är super skönt så man slipper åka så långt.

Biljett har jag ju inte fixat eftersom jag vart blåst så får se hur de blir med de hoppas kunna fixa de på nått sätt för vill ju gå in och känns ju surt att ha blivit blåst så nästa år köper jag biljett när jag tänkt och litar inte på när nån säger att dom har.

Sitter på jobbet nu väntar på att maten ska komma dom hade varit snälla och tagit frukostdisken själva och de va ju gulligt tråkigt bara att jag inte har nått att föra nu men men snart kommer maten så då är de full rulle igen:-)

Hoppas ni har en bra dag!

Kramar

kursiv textfet text

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards