Marinamelody

Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av Marina - 29 augusti 2011 14:57

Nån som har nått jobb till mig kanske???


Mycke skitsnack på jobbet och strul så känner att jag vill försöka hitta nått nytt så nån som vet nått i sthlms trackten? Har inget körkort så inget krav på de annars kan jag tänka mig vad som helst.


Plz hjälp mig är ni snälla!!


Kram på er

Av Marina - 29 augusti 2011 14:50

Blir så jälva less, min brukare säger att han är jätte nöjd med mig och att han är så glad att han har mig som ställer upp, sen går han till chefen och säger att jag inte sköter mitt jobb.


Varför gör man så...?? och när jag frågar om jag gjort allt som ska göras säger han att han inte vet nått mer sen klagar han till dom andra att jag inte gjort vissa saker :/ Han kan ju inte säga att de inte är nått mer och sen klaga på att jag inte gjort nått, blir så jävla less lär ju inte komma på kräftskivan på fredag känner inte alls för de så kommer nog skita i de känner jag!


Känner inte att jag vill spendra min fritid med folk som snackar skit om mig så de blir nog inget av med de åker in till täby och har tjejmiddag med dart tjejerna istället tror jag.

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards