Marinamelody

Alla inlägg under augusti 2012

Av Marina - 10 augusti 2012 23:16

Nu har jag klarat av en veckas jobb, denna veckan har gått sjukt segt kan jag säga.

Nu har jag bara en vecka kvar på jobbet som är inplanerad sen får vi se om jag får fortsätta eller inte de är lite osäkert men jag håller tummarna för jag vill verkligen ha nått fast nu så jag slipper känna denna oro om pengar hela tiden.


Om en vecka drar jag ner till Tranås och hälsar på Alex och barnen ska bli jätte mysigt att träffa Alex igen och ska bli jätte kul att få träffa barnen. Hoppas dom älskar mig lika mycket i verkligheten som dom verkar göra nu :D


Idag blir de bara en lugn dag hemma framför tv och skype ska nog inte hitta på så myck mer än så :P


Puss

Av Marina - 6 augusti 2012 16:09

Har haft en helt underbar Pride vecka men nu är de tillbaka till vardagen tyvärr!

Har träffat mycke underbara människor gamla som nya, älskar Pride på de sättet för man träffar folk man inte träffat på länge och även nytt folk vilket jag tycker är otroligt roligt!

Nu år de att jobba på i några veckor till sen får vi se om jag får fortsätta eller inte!

Nu måste jag fortsätta jobba men ikväll ska jag försöka få upp lite mer Pride bilder:-) puss

Av Marina - 3 augusti 2012 02:41

Idag stod de massa artister på scen va mycke mer drag än igår så de va riktigt nice men eftersom att de drog ut mycke på tiden så missade vi halva tjejfesten vilket jag tyckte va dåligt så ska kolla om man kan få tillbaka pengarna för jag gick aldrig på festen va liksomtyp en timme kvar på de bara:-/

Så lämna vi vårt dricka med några kompisar där ute en helt oöppnad tre liters vindunk och den försvann om dom drack upp dem eller om den vart stulen vet jag inte men dom skulle ha koll så nu får dom betala!

En trevlig kväll för övrigt träffa på Malin, Elin och Åsa:-) och även mina hjältar Carro och Mia som rädda mig förra året när jag vart skallad:-) kul att se dom igen för de va verkligen inte igår:-)

Ni är jag hemma på calles soffa och ska ta och sova!
Puss

Av Marina - 2 augusti 2012 11:34

Igår va första dagen jag gick på Pride i år, fett nice träffa massa skönt folk och hade trevligt! Hände inte så mycke inne i parken igår men vi hade skoj utanför så de va nice ändå:-)

Calle räddade mig med sovplats under veckan då allt sprack hos Alex så de va jätte skönt tack snälla Calle för de:-)

Så fort dom andra vaknat och hör av sig blir de pride igen och idag e de schlager kväll med massa artister så då är de nog mer drag:-)

Längtar!

Av Marina - 1 augusti 2012 01:06

Ja de e klart att de ska strula när man väl ser fram emot nått!!

Skulle ju ha sovit hos Alex nu under Pride så jag slapp passa bussar hem men tydligen så har hennes föräldrar ångrat sig så får inte sova där:-/ hur fan ska jag lösa detta då?

Måste ju då hitta ny sovplats för har inte råd att ta in på hotell eller vandrarhem men vart fan ska jag sova känner ju inte så många i stan heller som man kan sova hos:-/

Fan fan fan va less jag blir!!

Av Marina - 1 augusti 2012 01:01
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards