Marinamelody

Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Marina - 17 mars 2013 09:45

Hela denna veckan har jag varit sjuk. Är forfarande inte helt frisk men de börjar bli bättre i alla fall och jag hoppas på att jag kan bli frisk till början av veckan för har ju jobb och utbildning att tänka på plus att de suger att vara sjuk när man inte har nån som tar hand om en.


Vet inte vad som händer nu i helgen men blir nog bara att ta de lugnt eftersom jag inte är helt frisk än.


Hoppas ni har haft en bra vecka och sluppit sjukan och att ni får en fortsat bra helg :D

Av Marina - 17 mars 2013 09:43

Förra helgen va de mondaybar kryssning och jag hade jätte kul, magen fick träna en massa då de var otroligt mycket skratt och skoj. Träffade mycke trevligt folk som man önskar man hade tagit fb till eller nått så man kunde ses även iland för dom var jätte härliga.

Var en lyckad kryssning och jag hoppas på att jag får åka med nästa gång med :P


Ska kolla om de vart nåt bra bilder som jag kan lägga upp men får se haha.


Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards