Marinamelody

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Marina - 13 april 2012 19:51

Idag vaknade jag sju de var jag inte så glad över kan jag säga men somnade om halft och vaknade sen tio då jag hoppade upp fixade mig sen åkte in till Norrtälje för att fixa papper hos försäkringskassan så jag får några pengar därifrån sen.


När jag var färdig med de drog jag in till stan och mötte upp Alex, vi snacka massa, fikade och sen snackade lite till. Fixade så hon ska få pierca sig nästa fredag så de ska bli skoj och lite sånt :D Alltid lika kul att umgås med henne för vi skrattar och har jätte kul.


Har även fått massa sms idag från en speciell person och de gör mig jätte glad så idag har varit en glad dag kan man säga.


Lite tråkigt dock att jag sitter hemma själv en fredagkväll :/ Inte så roligt måste jag ju säga men men vad gör man liksom får väl hoppas på att den speciella personen inte ska ut och supa så hon kan va lite social med mig istället :P


Skriver säkert mer ikväll när jag har tråkigt men för nu så ha de bra :P


Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards