Marinamelody

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Marina - 23 april 2012 22:24

Här kommer bilderna jag ritade idag när jag hade tråkigt :D


                

Av Marina - 23 april 2012 22:15

Har ägnat min dag till att tvätta och rita lite. Vart lite olika namn på lite färgglada grejer runt och sen gjorde jag även en tatuering som Jill skulle tatuera. Nämligen med hennes sons namn och födelsedatum på.


Här kommer bilden på tatueringen!


 


Av Marina - 23 april 2012 15:27

Denna dag suger verkligen hittills, långtråkigt och tvätta och fixa i lägenheten och inga trevliga sms som får mig på bra humör. Vad hände med alla trevliga sms jag brukade få? Vill ha dom igen för dom gjorde verkligen min dag, gjorde så att även om dagen sög så kändes den lite bättre när jag fick ett sms.


Blä känner mig så nere just nu och vill bara ha nått positivt i mitt liv just nu och trodde att jag hade de men nu vet jag inte alls längre :-/


Hjälp mig!!!

Av Marina - 23 april 2012 12:50

Hej Alla kära läsare!!


Snälla rösta på mig i länken här nedan, du klickar på längen och sen söker på Marina winnersjö så trycker du på gilla knappen och like knappen tryck på båda två för att va säker.


Så kanske jag har chans att få ett sommrjobb i alla fal och tjäna in lite pengar, sprid gärna länken vidare och säg åt alla era vänner och så att rösta :D Skulle uppskattas väldigt mycket!!!


http://thebeachparty.se/sommarjobb/index


Pussar

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards