Marinamelody

Alla inlägg den 26 april 2012

Av Marina - 26 april 2012 13:29

Blir lite irriterad, för ett par dagar sen ringde Lasse från studion och ville ha hjälp med att spela in ett dragspel, jag frågade när och vi kom överens om att vi skulle göra de idag, men idag när jag hör av mig och frågar när jag ska komma så säger han att han inte har tid idag för att han måste förbereda saker innan han kan spela in. Blir irriterad för tycker han kunde ha förberett de innan då eftersom vi hade kommit överens om att vi skulle göra de idag. Hade behövt pengarna till imorron liksom så de var ju perfekt att göra de idag men nä tydligen inte och sånt gör mig irriterad är man har planerat saker och så skiter den andra parten bara i de.


Så vad jag ska hitta på idag istellet vet jag inte riktigt men tänkt väl gå upp till mamma och diska lite sen igår så hon skipper göra de när hon kommer hem. Sen får vi väl se vad som händer.


Tjo hej

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards