Marinamelody

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Marina - 7 maj 2012 18:03

Då var första jobbdagen avklarad på Wallbygård och de har gått jätte bra :D

Har varit riktigt kul och dagen har gått jätte fort så de har varit jätte trevligt.


Tror de här kommer funka riktigt bra och jag kommer absolut klara mig tills jag börjar jobba på tvätten så de känns riktigt bra och sen kanske jag även kör de här parallelt lite också inte hela tiden men att jobba lite extra på de med.

Vi får se hur de blir men jag tycker i alla fall de är kul och dom är trevliga, kanske att jag kommer få lite ont i fötterna och ryggen då jag står mycket men får väl ta lite mer raster för idag har jag ju bara tagit en plus lunch så de är ju inte så mycket.


Nu har jag äntligen kommit hem i alla fall och ska laga lite mat så jag har matlådor men insåg att jag måste ner till konsum och handla lite för hade glömt en ingrediens så får ta mig dit med men kanska skönt att bara sätta sig i sängen en stund efter att ha stått och jobba hela dagen.


Puss hej!

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards