Marinamelody

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Marina - 17 maj 2012 14:22

Igår var jag på grönan tillsammans med Madde och Marie och såg Maskinen, fett bra och kul var de! Mötte Alex och hennes kompisar där så de vart dansande och hoppande och jätte kul va de :-)


Alex kompisar drog hem direkt efter konserten men jag, Alex, Madde och Marie var kvar till dom stängde och tog lite lotter och sånt. Jag och Alex åkte Extreme vi köpte kupong så vi kunde åka en men vi sa att vi skulle dra till grönan nån dag och åka massor senare när man kan va där hela dagen :-) Drog hem till henne och kollade film Wild Child, ganska rolig film de måste jag säga :-)


De va en trevlig kväll helt enkelt men idag har jag fett ont i ryggen, fötterna och benen så de känns ju inte lika bra men i alla fall de va de värt för var sjukt kul igår :-)


Nu ligger jag bara i sängen och latar mig, tänkte ta och sätta på en film snart faktiskt för är lite seg och skulle va skönt att bara lata sig fraför en film, kanske sova en liten stund med. Får se vad som händer men nu har jag i alla fall uppdaterat lite här så hoppas ni är lite nöjda i alla fall :P



Av Marina - 17 maj 2012 14:07
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 17 maj 2012 13:59

I fredags den 11/5 bjöd mamma mig och syrran på grönan och såg UB40, riktigt härlig musik de måste jag säga. Hon bjöd även på middag och så köpte hon gröna kortet när vi gick in så nu går vi in gratis på grönan hela sommaren så de var jätte gulligt av henne :)


De va en riktigt trevlig kväll i alla fall och de va skönt att göra nått och komma iväg lite liksom :)


Tack mamma för den kvällen och för gröna kortet :)s

Av Marina - 17 maj 2012 10:54

Vet att jag varit jätte dålig på att skriva men har haft så mycket annat i tankarna och för mig, har ju jobbat så har varit ganska slut efter jobbet så då har jag inte orkat starta datorn eftersom jag har fb i telefon så blir de ju inte så ofta, de står ju att dom ska skaffa en app till bloggen och då blir de nog oftare känner jag för då slipper jag ju starta datorn. 


Annars får jag väl helt enkelt försöka vara lite duktigare på att sitta vid datorn kanske.


Men idag ska jag bara ta de lugnt så då ska jag försöka uppdatera lite och säga vad som hänt och så. :D

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards