Marinamelody

Alla inlägg under maj 2012

Av Marina - 1 maj 2012 17:42

Igår på valborg var de fest hos Kimy i hennes stuga, de var trevligt massa nytt folk fick man träffa på. Va två stycken jag träffat på förut annars va de bara nytt folk. Vet inte riktigt hur många vi var men kanske var runt 20 pers eller nått. Vart lite drama men förutom de så var de riktigt trevligt, grillade och drack!


Kimy sjöng för mig vilket hon sa att hon aldrig skulle göra men de gjorde hon så de va ju trevligt, riktigt duktig för övrigt med. Så nu ska vi se om jag kan få upp henne på nån kareoke bar hon säger att de aldrig kommer hända men de sa hon ju om att jag skulle få höra henne sjunga med och de fick jag ju så vi får se vad tiden utvisar haha.


Nu blir de snart lite middag och sen blir de väl hem och sova skulle jag tro för har inte blivit så mycke sovande nu de senaste dagarna men man lever ju bara en gång :P


Hoppas ni andra hade en bra valborg!


Puss

Av Marina - 1 maj 2012 17:23
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards