Marinamelody

Alla inlägg under augusti 2011

Av Marina - 28 augusti 2011 22:14

Igår efter jobbet åkte jag in till stan och mötte upp grabbarna från Starborn, vi åkte till Solna mötte upp Tico och Claudio var där ett tag sedan drog vi vidare till östberga där vi spelade in muikvideon.


Va riktigt kul och jag ser fram emot att få se resultatet och hoppas att de blir bra :D


De va en härlig kväll med bra musik och trevligt folk i alla fall :)

Av Marina - 26 augusti 2011 21:51
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 26 augusti 2011 20:43

Idag ringde jag till försäkringskassan eftersom polisen sa att jag skulle göra de och jag är väldigt glad att jag gjorde de med ska jag säga. Pratade med henne och berättade vad som hände när jag vart skallad och allt sånt och hon sa då att jag skulle få lite pengar av henne.. haha.. så hon skulle sätta in 5500:- på mitt konto, de hann ju inte komma in idag men de kommer väl in på måndag eller tisdag så de känns helt underbart. Denna månaden fick jag ju lite mindre i lön så de passa bra att få in lite extra i kassan sen blir de väl ännu mer den 7 september då rättegången är men hur mycket vet man ju inte de får man se.


Men nu ska jag ta och käka nått sen blir de väl sängen eller så skulle jag tro.


Ha de bra gått folk :D

Av Marina - 25 augusti 2011 18:59
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 22 augusti 2011 21:42

Ja förövrigt har ju dagen varit lugn, när jag kom hem gick jag hem till mamma och tittade lite på tv och bara tog de lugnt.


Nu är jag hemma och bara tar de lugnt framför tv:n och väntar på att hjärtat ska höra av sig.


Har mest varit en seg dag idag faktiskt, var på klas ohlsson och köpte batterier, käkade lunch/middag på max aa sen hem och titta tv.


Nu ska jag väl titta lite på tv och sen blir de prata med hjärtat och sen sova.


Natti natt på er

Av Marina - 22 augusti 2011 21:36

Idag har jag varit på ännu ett möte ed RFSL, jag har även pratat med mitt juridiska ombud och fått ett prelemenärt datum för rättegången vilket då är 7 September så de är ganska snart.


Är ni nyfikna på hur en rättegång går till så kan ni ju gå in på www.rattegangsskolan.se en riktigt bra sida tycker jag faktiskt.


Ska träffa mitt juridiska ombud nästa vecka och gå igenom allt inför rättegången.


Hoppas att jag kommer få med mig hjärtat till rättegången för de skulle vara en trygghet för mig, så håller tummarna för de.



Av Marina - 21 augusti 2011 23:39
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 21 augusti 2011 23:28

Igår var jag i Vallentuna och firade Emmet. träffade både nytt och gammalt folk, käkade gott och drack gott :D De var jätte trevligt och vart utgång en stund med.


Helt klart en lyckad kväll :D


Vart dock sjukt trött när jag skulle åka hem, höll på att somna på bussen men höll mig vaken men när jag kom hem dog jag direkt på sängen.


Resulterade i att jag sov typ hela dagen eftersom jag kom hem så sent. Men när jag väl vaknade plockade jag lite i lägenheten, gick och handlade, gick en promenad med Nirre och pratade om dart kanske han ska börja kasta igen skulle va grymt kul, va även upp till mormor och morfar en stund.


Har varit en helt okej dag i alla fall :D

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards