Marinamelody

Alla inlägg under augusti 2011

Av Marina - 18 augusti 2011 23:01

Idag efter jobbet drog jag in till kungsan och såg när Tico, Claudio och starboarn grymt kul att träffa alla igen och dom var duktiga trots att de inte va direkt mycke dom sjöng men de va ändå kul att se :D


Syrran va där med, Rebecca alltså, hon hade rymt hemifrån så Jessica messa mig och va orolig. Men hon lovade i alla fall att åka hem ikväll så jag hoppas hon gör de.


Träffade även min gamla chef från Bajen, han jobbade i kungsan idag så de va kul de med :D


En lyckad dag trots tråkigt väder.

Av Marina - 16 augusti 2011 20:51

Har varit riktigt sega dagar nu känner jag, jobb och sen bara hemma, väldigt segt känner jag.


Just nu sitter jag hemma hos mamma och tittar lite på tv men ska snart röra mig hem till mig :) Vad jag ska göra när jag kommer hem vet jag inte riktigt men när hjärtat är upptagen så har jag inte så mycket att fördriva tiden med här hemma själv.


Men men nu ska jag fortsätta titta på tv så får väl se vad som händer resten av kvällen.


Kram

Av Marina - 14 augusti 2011 21:25
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 13 augusti 2011 20:17

Har varit över hos grannen idag, skit schysst kille måste jag säga. Fick lite film av honom så blir filmkväll idag tror jag sen vart de även mycket snack jätte trevligt måste jag allt säga.


Som sagt händer inte så mycket annat idag utan de blir bara en lugn kväll hemma, har försökt skriva lite på nya låten men de blir nog inte så mycke mer på de idag och har väl inte kommit så långt heller tyvärr men har fått fram några meningar i alla fall.


Skickade även länk på min första låt till en brud på fb som jag börjat prata med och som är jätte trevlig och hon tyckte de va skit bra så de är ju jätte kul :) och hon gillade även en del av texten på den nya som jag läste upp för jag var lite osäker på den men hon gillade de med så de är ju bra :D


Men nu ska jag nog starta en film, hare bra!

Av Marina - 13 augusti 2011 13:20
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 13 augusti 2011 13:15

Igår var jag över till Tico vi jobbade på min nya låt, grymt kul var de och jag gillar den verkligen tror den kommer bli super bra. Har skrivit brygga, refräng och en vers än så länge så de är mycke jobb kvar de är två verser till som ska skrivas men jag tror att den kommer bli riktigt bra.


Tänker inte säga vad den handlar om för de ska bli ett litet mysterium som man får försöka lista ut själv men jag gillar den skarpt och jag hoppas andra också gillar den sen när dom får höra den.


Har inte börjat spela in den än så de kommer dröja innan den blir klar men jag gillar den :D


Fet stolt, bara en förutom vi som gjort den som vet vad den kommer handla om och de är syrrans kompis Vicky för hon satt och prata med mig när jag fick reda på att dom hade ett till beat till mig så inte ens min älskling vet vad den ska handa om :P


Men men förhoppningsvis dröjer de inte allt för länge innan ni får höra denm:P



Av Marina - 11 augusti 2011 23:17

Först vill jag bara säga att om du skriver en kommentar skriv vem de är ifrån.

För de andra så står jag för vem jag är, jag är en bisexuell tjej och skäms absolut inte för vem jag är tillsammans med oavsett om de är en tjej eller kille, älskar jag en perso så spelar könet ingen roll.

Anledningen till hemlighetsfullheten i mitt förhållande är för att jag vill hålla denne personen anonym, de är min blogg jag skriver om mitt liv och vill inte utsätta denne för nått den inte vill vara med om/i.

Jag är inte tillsammans med den nämda personen och hade jag varit de så hade de ändå inte spelat någon roll då jag inte vill skriva om personen utan tillåtande.

Står för vem jag är och berättar vem jag dejtar eller är tillsammans med för dom som har med saken att göra, för mina nära vänner ect.

De dolda inläggen finns av den anledningen till att jag bara vill dela vissa personliga saker med mina vänner och inte hela världen. Dom dolda inläggen kommer alltid va kvar.


Men som jag skrev tycker du kan visa vem du är och skriva ditt namn när du lämnar kommentarer och inte bara ...

Av Marina - 11 augusti 2011 22:54

Idag har jag varit på möte hos RFSL, vi pratade om hela händelsen och om olika ombud och så jag kan få till hjälp vilket känns skönt för då får jag en som har hand om allt de juridiska och jag slipper helt tänka på sånt.


Hon visste inte hur lång tid de skulle kunna ta men hon trodde att de inte skulle ta allt för lång tid för de fanns en speciell grupp som hade hand om hatbrott som de här är och där brukar de inte ta lika lång tid.


Får se hur de utvecklar sig men hoppas på en hyffsat kort process ändå.

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards