Marinamelody

Alla inlägg under augusti 2011

Av Marina - 10 augusti 2011 22:45

Idag har jag umgåts med moster och barnen, förutom att barnen har varit väldigt bråkiga mot varann så har de varit trevligt.


För övrigt har jag inte gjort så mycket bara vart hemma och haft tråkigt.


Saknar min älskling vill vara i hjärtats närhet hela tiden.


Men nu ska jag nog ta och sova tror jag.


Natti natt

Av Marina - 10 augusti 2011 22:40
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 9 augusti 2011 23:20
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 9 augusti 2011 21:42

Har tvättat nästan hela dagen och sen har jag varit uppe hos mamma och tittat lite på tv och så bara.


Nu ligger jag hemma i sängen och väntar på att min älskling ska ringa, vet inte när men inte länge kvar hoppas jag.


Sen blir de nog sängen om inget annat spännande händer så godnatt på er :D

Av Marina - 9 augusti 2011 15:24

Idag har jag varit i kontakt med brottsofferjouren ang skadestånd, han sa att han inte direkt hade några fall att jämföra med men att han trodde de skulle ligga runt 10-15 tusen för kränkning, sen är de ju sveda och värk och ev kostnader.


Ska på möte med RFSL på torsdag och prata om allt med dom och höra vad dom säger om allt med skadestånd och grejer.


Hoppas inte prosessen blir allt för lång utan att de går ganska smidigt.



Av Marina - 9 augusti 2011 15:21

Idag fick jag först hoppa n och jobba på dagen för att de hade strulat till sig på jobbet.


När jag kom hem la jag in två maskiner tvätt och sen gick jag upp till mamma för att ringa lite samtal och när jag kom hem igen hängde jag upp tvätten och la in en maskin till.


Hade tänkt att även städa idag men tror inte jag orkar de för har lite annat att stå i känner jag så får ta de imorron lr nått.


Men skönt att tvätta i alla fall så jag får lite rena kläder :D

Av Marina - 8 augusti 2011 23:11

Nu blir de sovdags för har lovat att hoppa in och jobba nån timme i morgon bitti så måste ju sova nu så man orkar upp imorron. Hade sett fram emot en sovmorgon och sedan en städdag men nu blir de jobb först iaf sen måste jag tvätta och resten av städandet får vi se om jag orkar.


Natti natt gott folk

Av Marina - 8 augusti 2011 22:27
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards