Marinamelody

Alla inlägg under april 2012

Av Marina - 12 april 2012 13:01

Hade glömt bort att lägga upp bilder från när jag och Alex va ute och gick i de fina vädret, lite sent men här kommer dom i alla fall.


De va jätte mysigt!!


   


Kramar

KG

Av Marina - 12 april 2012 12:52

I lördags var de Kg fes på schemat, riktigt kul träffa massa nytt folk som jag inte träffat förut så de va helt klart en trevlig kväll.


Linni hade ju spelning så vi träffade ju såklart henne med och vart lite pratande och så, mycke trevlig person den där pricken.


Hade en toppen kväll så tack alla inblandade för de :D


 


Jag och Linni :D

 


Kimy och Linni!



Av Marina - 7 april 2012 10:36

Denna veckan har jag blivit bortskämd.


I tisdag svart de ju grillning, hur gott som helst och vart vin till och spel och skoj.


Onsdags var jag först barnvakt sedan vart de langos på kvällen, sjuuuukt gott va de.


Torsdag fick jag clubsandwish, bacon, kyckling, tomat, gurka, avokado, sallad, pommes till och honungs senaps dressing. sååååå gott!!


Igår vart de Taco såklart med hemmagjord goucamole oxå sjukt gott!!


Ikväll blir de hemmagjord skagenröra och hasselbackspotatis, mums. Sen blir de utgång för min del, först förfest hos Sarah och sen blir de åka in till slussen för kg fest och lyssna på Linni som spelar ska bli riktigt kul de faktiskt ser vi fram emot :D


Nu ska jag väl försöka ta nått att äta och sen kanske somna om så jag orkar med hela kvällen eftersom man vaknade åtta idag :/ Får se hur de går men först nått i magen i alla fall :D


Puss & Kram

Av Marina - 3 april 2012 09:48
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 3 april 2012 09:42

Igår var jag barnvakt till mina små kusiner Elin och Anton, de va lätt kan man säga för dom va ute och hoppa studsmatta typ hela tiden förutom den timmen dom va inne och käka middag så de var skönt. Kommer vara barnvakt åt dom på onsdag med och sedan även den 16:de och 17:de eftersom de strulat till på mosters jobb med schemat så eftersom jag är arbetslös så sa jag att jag kunde hjälpa till med de :D


Jag var även ner till Textilia igår och sökte jobb, tjejen som gav mig papper att skriva i kände tydligen mamma så de kanske är en fördel, hoppas på de i alla fall och att de är hon som tar hand om ansökningarna sen med men de visar sig väl. Känne bara att jag vill ha hur mycke jobb som helst nu så jag kan få lite inkomst och spara lite pengar så att jag senare kan ta en utlandsresa eller nått. I alla fall så skulle inte nått va klart innan första maj så jag behöver inte oroa mig för planerna jag har i April att dom blir förstörda, däremot måste jag ju säga att jag inte kan prideveckan för då tänker jag inte jobba då ska jag bara ha skoj :D Längtar som fan tills dess.



Av Marina - 3 april 2012 09:33

I söndags var jag hos kusin och käkade smörgåstårta för hennes kille har fyllt år, den var verkligen jätte god den tårtan ska försöka lägga upp bild senare för den var jätte fin också.


När jag hade varit där och fikat så åkte jag direkt in till stan för att umgås med Malin och Åsa. De vart fika där med och massa prat, riktigt trevligt måste jag säga. Skönt att inte alla bara går på skitsnack utan att dom även frågar vad sanningen är för annars skulle man ju bli hatad för nått som inte är sant och de känns ju inte så kul, så är väldigt tacksam för att dom frågar istället.


På vägen hem så pratade jag med My så de vart ca två timmars prat med henne för både hon och jag hade tråkigt, ser inte fram emot räkningen sen för den lär inte vara så jävla rolig men i alla fall va trevligt att ha nån att prata med under tiden man åkte hem. Vi prata lite om allt möjligt vill inte gå in på allt men bland annat prata vi om när hon ska komma upp till Alex och så om jag är hemma då så skulle vi ta och ses så vi får se hur de blir med de.

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards