Marinamelody

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Marina - 15 oktober 2012 18:23

Haha asså de är skrattretande, folk kan vara så jävla konstiga ibland.

Ena stunden vill dom en sak och nästa vill dom nått helt annat.

Kommer aldrig förstå mig på folk speciellt inte sånna som ska gå runt och sprida massa skit.

Eller hitta på saker som inte stämmer, tänk va bra om folk bara kunde hålla sig till sanningen och sluta spekulera i vad saker kan betyda och istället tro på vad man säger att de betyder.


Patetiskt är vad de är!!!

Av Marina - 15 oktober 2012 18:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

AF

Av Marina - 15 oktober 2012 18:08

Idag har jag varit på AF eller ja "skolan" som man kanske ska säga.

Utbildningen som AF har sagt att jag ska gå på var jag i alla fall på.

De va väl helt okej men fattar inte vad vi ska göra i tre månader för typ de enda vi gjorde var att snacka om allt möjligt. Typ vart vi ville göra studiebesök och vart prat om kryssning så ev ska vi åka på studiebesök på eckerö linjen.

Ja de är väl helt okej i alla fall verkar va ganska roligt folk och varför inte umgås med nytt folk när man är arbetslös haha.


Kommer gå Mån-Ons, Tors ska de va studiebesök och fredagar är vi lediga så de är ganska nice ändå ju.


Kan nog bli bra ändå, hoppas jag får jobb snart bara för har ingen lust att sitta hemma längre.


När jag kom hem ringde nån från facket, hon var jätte trevlig de hade tydligen blivit nått knas med mina inbetalningar och sånt. Men hon frågade om jobb och grejer var jätte trevlig och försökte hjälpa mig :D


Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards