Marinamelody

Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Marina - 30 oktober 2012 20:01

Idag satt vi och sålde hela dagen, tyvärr slutade två av dom jag började med idag och de var grymt tråkigt för den ena hade jag ju fått riktigt bra kontakt med så de va trist. Men de är väl sånt som händer och har ju pratat med en del andra också så de ska väl gå bra :D


Är i alla fall grymt stol över mig själv för dom sa att man senare skulle sälja minst 8st paket om dagen, vet inte exakt vad de är för paket dom räknat på men idag sålde jag i alla fall 11 st och de är såklart jätte kul. Hon som har hand om oss nya kom fram flera gånger och berömde mig vilket såklart gör en jätte taggad och glad.

När vi hade slutat så kom hon fram och frågade hur många jag hade sålt och så sa hon att eftersom de hade gått så bra för mig så skulle jag få byta paket men imorron skulle jag köra samma som idag men sen skulle jag byta och de är ju jätte kul att man får byta så tidigt och att dom tycker man är duktig. Hon sa vid ett tillfälle: Fortsätter du så här så kan du gå riktigt långt :D


Sjukt kul och är jätte stolt och glad nu :D

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards