Marinamelody

Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av Marina - 21 oktober 2012 21:58

Idag har jag varit i studion och skapat en hel låt på tre timmar de tycker jag är väldigt starkt jobbat faktiskt.


Trodde ju först att musiken redan va klar men de va den inte så vi gjorde musiken, skrev texterna och spelade in och var klara efter tre timmar :D Lite små pill kvar som James ska sköta men annars blev de riktigt bra för att va ihop kastat bara sådär.


Men tror att Ludde blir glad ändå för de är ju nått helt till honom och de var ju inte så att pappa fick nån när han fyllde 50år inte för att nån bad mig om de heller för då hade jag nog försökt göra de. Men men de var kul att för en gångs skull bli tillfrågat till nått och jag är nöjd :D


Nu ska vi bara se till att jag kan texten så jag kan uppträda på festen med den med, haha men jag har ju James vid min sida så de ska nog gå bra tror jag.


Kram på er

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards