Marinamelody

Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av Marina - 25 oktober 2012 22:50

I Onsdags så mötte jag två från tvätten när jag va påväg hem, dom sa att dom saknade mig och att dom tyckte de va konstigt att dom andra sommarjobbarna hade fått fler veckor nu efter men inte jag. Så sa dom att dom skulle prata med Rosie om de, och de tror jag allt att dom gjorde för onsdag kväll ringde hon mig.


Frågade om jag kunde jobba idag och imorron vilket jag sa att jag kan om jag jobbade kväll idag och dag imorron så de blev så. Idag jobbade jag kväll och imorron kommer jag jobba till fem så inte hela kvällen försvinner liksom.


Fett kul när man kom dit idag, fick riktigt trevligt välkomnande många som log, sa välkommen tillbaka och kramade så de var jätte kul :D


Va kul att så många hade saknat en och tyckte de va kul att jag var tillbaka :D Så får väl se om de kanske blir mer jobb där nu då :D


Fick ju höra att anledningen till att hon inte ringt tidigare var för att jag pratade i telefon när jag jobbade, det jag tycker är konstigt är ju varför, jag menar visst jag pratade i telefon men de gjorde ju andra med eller lyssnade på musik och förstår inte skillnaden när man går med hörlurar i båda fallen. Plus att jag anser väl att de är bättre att jag går och pratar i telefon än som dom andra stod still och prata med varann.


Konstigt de där men nu har jag ju kommit in igen så hoppas jag får va kvar.

Av Marina - 25 oktober 2012 22:44

I tisdags så var jag först på jobbintervju på mysafety, kändes som om de gick bra i alla fall men hon skulle höra av sig senast fredag så får se hur de går. Men håller väl tummarna för de skulle ju va skönt att få en fast lön liksom.


De vart även repning på tisdagen då vi har spelning på lördag så de va skoj kändes som de gick riktigt bra så jag hoppas de går lika bra på lördag med för de skulle ju vara sjukt häftigt :D


Så ni från Norrtälje kan ju alltid komma in på sportcentrum 19:30 så får ni se oss :D


Kramar

Av Marina - 25 oktober 2012 22:38

Jag blir så satans jävla irriterad ibland..


Hur fan kan arbetsförmedlingen missa att anmäla mig arbetsöls till akassan, vad gör dom om dagarna??? De är ju för fan deras jobb jag fattar inte hur dom kan missa det!!!


Inte konstigt att akassan tycker jag betalat in för lite pengar liksom de är ju helt sjukt att dom missat detta.


Fan att man ska behöva dubbelkolla allt arbetsförmedlingen gör och inte nog med de så går du ju fan aldrig få tag på dom. Har försökt få tag på min handläggare i över en vecka och idag ringde hon då efter att min lärare skickade ett argt mail till henne igår kväll. Fattar inte hur man kan vara så jälva respektlös när man ska finnas där och hjälpa en liksom.

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards