Marinamelody

Alla inlägg den 18 oktober 2012

CV

Av Marina - 18 oktober 2012 14:07

Sitter och skriver och skriver om mitt CV, får hjälp av läraren vi har några gånger på kursen hos arbetsförmedlingen. Han är jätte snäll och läser och kommenterar vad jag kan ändra på så de är jätte skönt för jag är ju alltid så osäker på mig själv så de är grymt skönt att få lite hjälp med det.


Han har även hjälpt och med lite tips om hur man ska förbereda sig till en intervju och vad man ska tänka på och så, vilket är jätte bra eftersom de är det värsta jag vet när man måste gå på intervju. Vet ju att då är man ett steg närmare att få jobb men samtidigt tycker jag att de är jätte jobbigt för blir så otroligt nervös och inte riktigt vet vad jag ska säga.


Men hoppas att dom nya tipsen och råden kan hjälpa mig :D


Stort tack till Martin!

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards