Marinamelody

Alla inlägg den 31 oktober 2012

Av Marina - 31 oktober 2012 20:37

Idag skulle jag ju suttit på samma avdelning som igår och jag började där men efter två samtal och då jag lyckats sälja på båda två så fick jag direkt börja med ett annat paket.


De var jätte kul att få de eftersom dom hade sagt att jag skulle få börja på de imorron men sköt upp de så betyder ju de att dom tycker jag är bra vilket såklart är jätte roligt.


De nya paketet var svårar att sälja men jag lyckades ändå få iväg fyra paket och de är ju alltid nått, dom andra som började samtidigt som mig sålde inte nått så de är ju så klart roligt.


Tjejen som tar hand om oss nya verkade jätte imponerad av att jag sålde så bra redan nu direkt och även en av  team ledarna hade också frågat vem jag var då han tyckte jag var duktig och enligt hon som har hand om oss nu är han tydligen väldigt svår att imponera på så de är ju ett jätte bra betyg att jag då lyckats med de :D


Hade tävlingar idag med men tyvärr vann jag inget idag heller men när de var sista timmen typ så kom hon som har hand om oss och frågade vad jag åt för chocklad, jag svarade att jag åt vanlig ljus chocklad då gick hon iväg en stund sedan kom tillbaka med en liten chocklad kaka :D Riktigt gulligt och de gör ju att man tycker de är ännu roligare att sälja :D


Trivs jätte bra och tycker de är otroligt kul att se när folk tycker man gör ett bra jobb :D



När jag kom hem gick jag direkt till mamma och där fick jag middag och även matlåda, umgicks lite med dom innan jag gick hem till mig.


Nu ligger jag och tittar på rosabandet galan och ska fortsätta med det!


Natti natti och kram på er

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards