Marinamelody

Alla inlägg under oktober 2012

AF

Av Marina - 15 oktober 2012 18:08

Idag har jag varit på AF eller ja "skolan" som man kanske ska säga.

Utbildningen som AF har sagt att jag ska gå på var jag i alla fall på.

De va väl helt okej men fattar inte vad vi ska göra i tre månader för typ de enda vi gjorde var att snacka om allt möjligt. Typ vart vi ville göra studiebesök och vart prat om kryssning så ev ska vi åka på studiebesök på eckerö linjen.

Ja de är väl helt okej i alla fall verkar va ganska roligt folk och varför inte umgås med nytt folk när man är arbetslös haha.


Kommer gå Mån-Ons, Tors ska de va studiebesök och fredagar är vi lediga så de är ganska nice ändå ju.


Kan nog bli bra ändå, hoppas jag får jobb snart bara för har ingen lust att sitta hemma längre.


När jag kom hem ringde nån från facket, hon var jätte trevlig de hade tydligen blivit nått knas med mina inbetalningar och sånt. Men hon frågade om jobb och grejer var jätte trevlig och försökte hjälpa mig :D


Av Marina - 14 oktober 2012 20:35
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 14 oktober 2012 19:19

Idag har jag varit ute i Kundby och hälsat på moster och lilla Moa.

Jätte söt och lätt att ha att göra med hon sov största delen av tiden vi va där men ändå otroligt söt.

Här kommer lite bilder på lilla kusinen.


 

Av Marina - 11 oktober 2012 23:05

Nu har jag varit uppe hos mamma och käkat gulaschsoppa och så har hon klippt och färgat håret på mig!

Vart rödare än jag trodde men men ganska snyggt ändå.. Lr?

Nu blir de nanna kudden!

Puss i kram

Av Marina - 11 oktober 2012 23:01

Nu har jag fått en liten kusin till, vart en Moa!
Sjukt söt liten flicka de där!

Välkomnar henne varmt till världen:-)

Av Marina - 10 oktober 2012 12:04

Asså i somras när jag pratade med kornofogden så sa dom att mina skadeståndspengar skulle börja rulla in med 300:- i månaden vilket jag såklart tyckte var jätte skönt för då visste jag ju att de va på gång. Men då jag inte fått en krona än så ringde jag till dom idag för att fråga vad som hade hänt.


Var på tjejen som svarar säger att massa andra skulder kommer bli betalta först och att jag får vänta och att just nu ligger de 26000 som ska betalas före mitt om de inte kommer in fler skulder senare som ska betalas före.


Blir riktigt sur då dom sa att de skulle börja rulla in så nu lär jag ju få vänta typ fem år på mina jävla pengar, blir så trött hade verkligen behövt dom just nu!!


Orkar inte att inget verkar vilja gå min väg :(



Av Marina - 10 oktober 2012 10:59
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 5 oktober 2012 13:47

Nu slänger jag ut ett inlägg här till alla hundälskare och frågar om de finns nån snäll själ där ute som som är intresserad av att köpa denna lilla hund!

En blandras som är cottie, kavaljer och bolognes. 1år och 8 månader gammal tik som heter Dixie.

Funkar bra med katter, väldigt nyfiken men lite osäker på sig själv så kommer andra hundar låter hon väldigt mycket men sen gömmer hon sig.

Priset kan vi prata om ifall du är intresserad för oss är det viktigaste att hon kommer till nån som älskar henne och kan ge henne de hon behöver då hon tidigare blivit vanskött!

Skicka en kommentar eller ett mail om ni har ytterligare frågor eller är intresserade.

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards