Marinamelody

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Marina - 1 april 2011 22:57

Nu är det dags för mig att dra mig till sängen och sova så man orkar upp och jobba imorron. Ska bli skönt att få lite ordning på vardagen igen faktiskt och snart förhoppningsvis flytta in i lägenheten med, längtar så otroligt mycket :D


Men sov gott allesammans!!

Av Marina - 1 april 2011 20:43

Mamma och Ludde åkte till stugan i morse, mormor och morfar åkte till Sala idag på dagen så de vart fredags middag själv och fredagsmys själv. Inte direkt något jätte kul sätt att spendera sin fredag men vad gör man när man jobbar imorron liksom.


Blir väl en tidig kväll idag för jag är redan trött så ska väl typ bara se klart heros sen gå och lägga mig i sängen och titta på nått där kanske.


Vill ha sällskap :(

Av Marina - 1 april 2011 18:03

Nu har jag lagt upp min låt på youtube också. Lyssna, kommentera och sprid gärna om ni tycker de är bra :)


Av Marina - 1 april 2011 17:06

Vart inte mycke bilder under kvällen haha hann inte riktigt med de haha.

Men vart några få bilder i alla fall.


           

Av Marina - 1 april 2011 12:31

Ja du jag håller på att dö tror jag, under kryssningen fick jag två skavsår ett på tån som var lite mindre och ett på hälen som inte ser så kul ut ska lägga upp bild så ni får se, sen på nått sett har jag slagit i armen vet inte vart eller när men såg att jag blödde på armbågen och sen nu har jag jätte ont så fort jag kommer åt den.


Som om inte de vore nog så har jag ju sjukt ont i ryggen med, får alltid de när jag bär en sån där väska så borde ta en resväska istället men de tänker man ju inte på när man inte ska ha med sig så mycke så är de nån som vill ge mig lite gratis massage så är de bara att komma för de skulle uppskattas just nu.


 

Trotts allt va de en kul kryssning men smärtan efteråt är ingen höjdare :/

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards