Marinamelody

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Marina - 22 april 2011 21:32

Min underbara älskade farbror skickade ett meddelande till mig på fb idag och frågade lite om min låt och mig och sådär. Han ville att jag skulle uppträda med min låt på nån musikgala på söder den 6 Maj. Skulle vara så grymt kul men jag har ju sån otrolig scenskräck så jag vet inte om jag vågar.


Men jag vet minst två stycken som kommer vara jätte sura om jag tackar nej så ska tacka ja så får vi väl se hur de går.


Önska mig lycka till?

Av Marina - 22 april 2011 15:14

De är kul att se hur de ökar på youtube hur många som lyssnar på min låt 250 stycken nu och ökar hela tiden, känns riktigt kul och jag hoppas att den snart når 300 :)


Har du inte redan lyssnat tycker jag du ska gå in och göra de och gärna gilla eller skriva en liten kommentar!


http://www.youtube.com/watch?v=Fd0WKi0jnuw


Hare bra :D

Av Marina - 22 april 2011 14:46

Idag orkade jag inte göra någon lunch så jag gick ner till Cissis och tog en grillad kyckling baguett med mycke vitlöksdressing, tur att jag inte ska pussa på nån ikväll haha.


Jätte gott va de i alla fall :)


Har tittat lite på tv med och nu väntar jag på att gå till jobbet men funderar på om man ska ta en tupplur innan jobbet för jag är jätte trött, morfar kom ju in och väckte mig i morse så inte så konstigt kanske, vart ju inte allt för många timmars sömn inatt.


Efter jobbet blir de nog bara hem och sova typ eller ne ska äta lite chips och dip som jag gjorde iordning igår men som jag sen inte åt för jag glömde bort de haha.

Av Marina - 22 april 2011 11:55
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 22 april 2011 11:52

Mycke drama och förstår inte riktigt varför eller hur men men de är väl så med livet man ska inte alltid förstå allt.


Hoppas bara att ovishet inte slutar med att jag inte får mina missar för då blir jag riktigt ledsen för dom var helt underbara och vill verkligen ha dom.


 

Saknar er killar vill ha hem er nu!!

Av Marina - 22 april 2011 01:42

Har haft en riktigt bra kväll trotts att jag har varit själv så har jag inte känt mig så ensam tack vare en speciell person så tack så mycket för de ;)


Men nu får jag snart ett samtal och ska säga gonatt sen blir de att sova så man orkar med morgondagen med.


Puss och gonatt på er!!

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards