Marinamelody

Alla inlägg den 20 april 2011

Av Marina - 20 april 2011 23:55

Är så jävla arg just nu, hela jag skakar och känner bara att jag skulle vilja åka till jordbro och slå sönder nån och något.


Hur fan kan man vara så jävla låg, hur kan man ha så lite hjärta, hur kan man vara så dum mot nån man älskat?


Fattar inte de och hur du kan välja en pundar fitta över mig är obegripligt, förstår verkligen inte vad du ser hos henne och blir riktigt jävla beviken och ledsen av att höra de och att du är så jävla kall mot mig.


Blir så jävla ledsen, arg och besviken kan inte sluta skaka och känner fan inte för att jobba imorron utan skulle behöva göra nått helt annat!!!!


Jävla fitt hora!!!!

Av Marina - 20 april 2011 21:34

Akta dig när du köper ägg i Finland dom kan se ut så här :P Haha

Dom kallas Mignon och de är Finska påskägg kan man säga de är ett vanligt ägg som du skalar på vanligt sätt men inuti är de nougat, sjukt gott!!

        

Av Marina - 20 april 2011 21:26

Ja nu har jag kommit hem från jobbet, vi var på yoga.


Tror inte att de direkt är något för mig dock kändes lite underligt men man fick bara ligga och vila och de var ju skönt haha.


För övrigt gjorde vi inte så mycket och inte heller gör jag mycket nu ligger i sängen och bara latar mig väntar på att nån rolig ska skriva på msn eller nått men verkar ganska dött tyvärr.

Av Marina - 20 april 2011 11:13

  


Hade konsigaste drömen ever idag, drömde att jag var uppe i Gävle av någon anledning som jag inte kommer ihåg men vi var tydligen på fest hemma hos Daniel och Lisa helt sjukt. När alla andra var i vardagsrummet och festade så var han och jag i hans sovrum, pratade och mös, han höll om mig på de där sättet han gjorde när jag var uppe de som kändes så otroligt härligt. En helt sjuk dröm egentligen men mysig, ville dock inte vakna från den.


Helt sjukt att man kan ha en sån dröm som är så bra om nån man inte pratat med på jag vet inte hur länge de är fan helt sjukt :/ Man börjar ju undra om den drömmen har någon mening eller om de bara är endå.


Miss the times!!

Av Marina - 20 april 2011 11:11

Förlåt men jag snodde de här från en kompis fb för jag tyckte den var ganska bra så hoppas du inte tar illa upp :/


Never think someone will be there forever... forever is a long time and time has a way of changing things.


Tyckte den stämde ganska bra faktiskt, kan väl kalla de ordspråket för idag eller nått haha.

Av Marina - 20 april 2011 00:27

Efter att jag simmade idag har jag bara tagit de lugnt, åt middag nere hos mormor och morfar och sen är de bara tv och data som har hänt.


Har pratat en del med Robin idag på msn igen, trevlig prick de där tycker jag. Riktigt kul att ha nån att prata med så här in på natten när alla andra ligger och sover och man själv inte kan somna.


Men nu ska jag försöka sova i alla fall så gonatt på er allesammans!!

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards