Marinamelody

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Marina - 4 april 2011 22:52

Idag kom mamma och Ludde hem från stugan dom hade haft de jätte bra och dom hälsade så mycket från alla där nere.


Längtar lite ner dit måste jag säga men kommer nog inte bli nån resa dit i år, möjligen om jag åker ner på höstveckan när mamma och Ludde åker ner men annars blir de nog inget för tänkte inte ta nån semester i år utan tänkte ta nån vecka i höst istället och åka utomlands så får man väl se om man får med sig nån men de ska väl inte vara så svårt.


Men nu blir de nog att försöka sova och så får vi se vad som händer imorron men tror jag ska till studion om inget blir ändrat.


Natti natt

Kul

Av Marina - 4 april 2011 22:44

Fick reda på att Melle hade spelat upp min låt för Janne Lundin när dom hade åkte tillsammans i lastbilen och han tyckte de lät bra med och Melle tyckte också de lät bra så de var ju kul att få höra de.


Kent hade kommenterat på fb också och tyckte de var bra sen är de ju jätte många andra som kommenterat med men just när släkten gör de känns ju jätte kul :)

Av Marina - 4 april 2011 15:12

Fick ju höra att de bara var målnig och sista elen kvar i lägenheten men när jag var där idag och bestämde färger så fick jag se att de tyvärr inte var så :/ De är typ lika lite gjort som när jag var där sist de enda som tillkommit nu är typ diskhon och så har dom satt upp dusch handtaget men dom har inte kaklat utan de är våtrumsmatta och den är skarvad så vet inte riktigt hur dom har tänkt sig där :S De var ju inte snyggt i alla fall.


Ska prata med Ludde idag när han kommer hem och be honom gå ner och titta på de där och prata med sin bror så kanske Ludde kan fixa iordning så man vet att de blir bra och att de blir klart i år för just nu känns de som om de kommer ta väldigt lång tid innan de blir klart.


Får hoppas på de bästa men jag vill fan flytta nu!!!!

Av Marina - 4 april 2011 13:16

Så är det helt klart för utan kärlek finns de inte mycket att leva för enligt mig. Kärlek är så otroligt underbart och allt jag behöver i mitt liv är kärlek.


Mycket i mitt liv har gått upp och ner, inklusive kärleken men så länge jag har haft kärlek i mitt liv så har jag ändå varit lycklig. För även om min dag suger så blir den bra om jag har någon som säger till mig att den tycker om mig, älskar mig och saknar mig.


Jag hoppas att jag snart får ha de så igen nu när jobb och lägenhet börjar lösa sig för jag saknar verkligen kärleken just nu, de va ett tag sen jag kände den och jag vill så otroligt gärna känna den igen :D


Miss it, miss you

Av Marina - 4 april 2011 13:08

Nu har jag fått veta att till års skiftet har jag i alla fall jobb hos min brukare så de känns jätte skönt, sen hoppas man väl på förlängning efter de med men tills dess är jag garanterad jobb i alla fall så de känns sjukt bra att de börjar lösa sig lite nu behöver verkligen ett break från allt jobbigt.


Är jätte glad att jag har jobb och snart får jag min lägenhet med så de känns så otroligt bra just nu.


Men snart kommer Melle och vi ska titta på färgerna till lägenheten ska bli grymt kul.



Av Marina - 4 april 2011 10:00

Ja min dag idag ser ut att rulla på ordentligt, först ska jag på personalmöte och de skulle väl ta två timmar sen vet man ju inte om de drar ut eller inte. Efter de blir de hem och plocka undan lite samt träffa Melle om färgerna till lägenheten och efter de så blir de tillbaka till jobbet för jag jobbar kväll idag.


Blir nog full fart som de verkar idag och de är ju kul när de händer nått :D


Nu är de dags att göra mig klar och gå till jobbet!!

Av Marina - 4 april 2011 09:56

Fick höra igrå att det bara är målning och elen kvar i lägenheten sen får jag flytta in. Känns så skönt och jag längtar verkligen.


Melle skulle komma över med en färgkarta idag så jag skulle få välja vilka färger jag vill ha så de ska bli kul att se vad man får välja på :D


Längtar så tills jag får flytta och får ha mitt eget, och till jag får hem mina missar för jag saknar at ha nån att gosa med :P


Längtar längtar längtar!!!

Av Marina - 4 april 2011 09:51

Igår va Daniel hit, vi käkade lite middag, tittade tv, spelade och sjöng de var riktigt trevligt.


De var en trevlig kväll helt klart :D

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards