Marinamelody

Alla inlägg den 16 april 2011

Av Marina - 16 april 2011 14:01

Sov inte hemma inatt...


Igår när jag satt och hade tråkigt i sängen så skrev Mesch på fb och fråga vad jag gjorde och när jag sa att jag hade tråkigt så sa han att jag skulle komma över till Joel där han var, dom satt och drack lite så Mesch och Ludde kom och mötte mig och så gick jag och Mesch dit men Ludde gick hem.


De va trevligt var lite nya ansikten Joel som jag aldrig träffat förut samt David som jag heller aldrig träffat. Trevliga killar i alla fall. Blev att jag sov kvar där på soffan med Mesch för orkade inte gå hem mitt i natten.


Idag när vi vakna drog vi ner till cissis och käkade lite frukost/lunch sedan var vi på systemet och handlade lite, jag drog hem och duscha och nu ligger jag i sängen.


Dom andra skulle dra och handla mat och sen dra till Adam och Ludde för att grilla och jag drar ev dit när jag kommer hem från kusin för jag ska ju åka motorcykel till Alunda och gratta henne med fika och så sedan typ hem och hämta cidern och dra dit blir nog trevligt ikväll med skulle jag tro :)


Ser fram emot en fin dag :)

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards