Marinamelody

Alla inlägg den 17 april 2011

Av Marina - 17 april 2011 22:33
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 17 april 2011 18:56

Chattade med Nanne Grönvall idag på fb, vilket alltid är trevligt och då skrevs de så här :D
 
Idag
Anmäl · 18:32
hejsan :D:D
Anmäl · 18:33
Hej Marina! :-):-)
Anmäl · 18:33
allt bra?
Anmäl · 18:34
Ja! Fick en jätte fin låt av Gustav med dig. :-):-)
Du sjunger jätte fint. :-):-)
Anmäl · 18:35
tack :D:D va kul att du tycker de :):) jobbar på att försöka få ut den till skolor men känns som att sprida den via nätet är lättast haha.. svårt att lista ut hur man ska nå ut till så många bara haha.
 
För er som inte känner mig så är Gustav min pappa och han är barndomskompis med Nanne :) Sjukt kul att hon gillade min låt måste jag säga då vet man ju att man inte är helt ute och cyklar liksom haha :D
 
 

Av Marina - 17 april 2011 14:02

Har varit duktigt idag, har plockat lite i mitt rum, diskat och lagat lunch, tagit ut vinterjackorna och skorna till tvättstugan samt tagit in vårkläderna. Håller nu på att tvätta mina vita tygskor som tyvärr är väldigt svåra att få rena men har till och med skrubbat dom invändigt med tandborste hehe så de ska väl bli lite renare i alla fall. Trodde mamma och dom hade clorin så jag kunde få dom helt vita men hon hade tyvärr inte de så nu har jag sprutat på silick bang eller va de heter så får vi se om dom blir lite vitare i alla fall.


Vet inte hur dagen fortsätter men ska nog bli bra tror jag :D

Av Marina - 17 april 2011 00:19

Marcus kom och hämtade med med hojen, vi åkte till Marie och Stefan och grattade Marie, träffade massa folk där och fick massa gott att äta :D Vi var väl där någon timme sen åkte vi hem för att vi ville åka när solen fortfarande var uppe så de inte skulle bli så kallt.


När vi kom hem hade Ludde precis tänt grillen så vi fick grillat, sedan har vi tittat lite tv jag och Marcus tills nyss då han åkte till Tesse. Själv ligger jag bara i sängen och kollade fb lite snabbt och tänkte skriva här sen blir de nog sova tror jag för känner att jag faktiskt är riktigt trött, inte så konstigt eftersom de inte vart så många timmars sömn inatt men vi får se månen är ju värre idag så kanske blir lika svårt idag med.


Men hoppas ni andra haft en bra lördag, så hörs vi imorron.


Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards