Marinamelody

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Marina - 18 april 2011 22:57

Blomman var här idag, tittade lite film och bara tog de lugnt. Mycke trevligt med sällskap tycker jag för jag hade jätte tråkigt och de blir väll samma sak imorron hoppas man kan få sällskap då med.


Skulle ju gå på bio imorron men så vart de tyvärr inte fick dissen som vanligt börjar ja känna men så är de hoppas väl på att de blir bättre nån dag.


Men nu har jag precis sett bb och funderar på att gå och sova för är jätte trött konstigt nog för sov ju ganska länge idag iaf men blir nog sängen och imorron blir de simning och handla sen bara va hemma tror jag.


Natt inatt på er

Av Marina - 18 april 2011 18:18

Fan va sur jag blir..!!!


Skulle logga in på spotify på min mobil idag för att lyssna lite på musik och upptäcker att alla låtar i min lista är borta, de är helt tomt, skoja inte att jag blir sur. För några dagar sen böt även Krisse lösen på itunes så alla appar jag köpt kan jag nu inte uppdatera för att han inte sagt vad de är för lösen.


Blir så sur för de stör inte honom att jag har tankat appar på hans itunes konto för jag har ju betalat dom med mitt kort så nu har jag kastat pengar i sjön då eftersom jag inte kan uppdatera dom blir så arg.


Och Spotify hade ju jätte mycke låtar där bland annat flera som Marika tankat hem som jag tyckte om vilket såklart betydde mycket för mig.


Blir så less på skitstövlar, varför ska han hålla på så för?????

Av Marina - 18 april 2011 14:36

Som vanligt när de är fullmåne har jag jätte svårt att somna och inatt var inget undantag. Låg vaken halva natten och när jag väl somnade ja då sov jag ju också halva dagen.


Vaknade vid elva då Ludde var hemma och käkade lunch så vaknade av att de lät ute i köket. När jag väl vaknat så tog de inte lång stund innan dom ringde från jobbet med dom ringde och fråga om jag kunde överlåta dom två extra tiderna jag fått i sommar till Ulrika och då sa jag att jag har ju bara fått två extra timmar så dom vill jag ju gärna ha då. Tydligen hade Ulrika sagt att dom timmar hon fått var för få och att hon kanske skulle tacka nej då men känns som då kan ju jag ta dom timmarna som hon tackar nej till med för de är ju bara under tiden dom andra har semester så känner att jag vill ha dom timmarna jag kan få för ju mer jag jobbar i sommar ju större chans är de ju att jag kan vara ledig och åka utomlands i höst sen och de vill jag ju så får väl se vad som händer.


Nu sitter jag i alla fall och tittar lite på tv och försöker fundera ut hur morgodagen ska gå till ska hinna med mycke. :P Sen ska jag även sitta och fundera på hur jag ska ta inflyttningen till lägenheten, vilken ordning och så och sen även vad jag behöver köpa som fattas för de är ju en del saker jag måste skaffa som jag inte redan har.


Mycke med de här haha men de ska nog bli bra i slutändan tror jag. :D

Av Marina - 18 april 2011 01:29
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards