Marinamelody

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Marina - 5 april 2011 22:33

Idag har jag varit i studion i rimbo och sjungit hos Lasse westin. De gick väl sådär men funkade. Nu har jag i alla fall fått tränat lite och känna på låten sen får jag musiken och texten så jag kan träna hemma så jag känner mig lite mer säker på låten till nästa gång. Sen blir de tillbaka in dit och spela in på nytt och hoppas att de går lättare då.


Låten i sig är ganska skön lite bökig att sjunga på sina ställen men de ska nog bli bra till slut.


När jag skulle cykla hem så regnade de vilket jag inte alls tyckte om för jag vart jätte blöt :(


När jag kom hem så ringde Jonna och sa att hon inte kunde jobba så jag fick hoppa in och jobba för henne imorron. Daniel ringde för han hade en lucka på jobbet så vi pratade en liten stund sen var han tvungen att fortsätta jobba och sa att han skulle ringa när han kom hem.


Ligger nu i sängen och tittar på BB och sen blir de väl sova när jag pratat med Daniel.


Natti natt på er :)

Av Marina - 5 april 2011 01:37
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards