Marinamelody

Alla inlägg den 26 april 2011

Av Marina - 26 april 2011 21:29

Igår kom en helt underbar person hem till mig, de va en toppen present tycker jag i alla fall. Vi hade helt underbart mysigt låg och titta på tv:n, pussades och kramades och de var bara så mysigt. Vi var i stort sätt vakna hela natten somnade väldigt sent och sov bara några timmar.


Imorse så hade vi lika mysigt låg bara och höll om varann och njöt, käkade lite smörgåstårta och sedan gick vi ner till badhuset och simmade. Vart dock inte så mycket simmande utan vi mös mest och busade haha.


När vi hade simmat färdigt gick vi med Jossan till Damian för hon skulle göra sin tatuering. Den är riktigt stor täcker typ hela ena sidan av ryggen men tror den blir jätte fin när den är klar för han är grymt duktig.


Vi käkade middag på toppan och sen vart de hem och titta på film och mös lite till. Helt underbar människa blir så glad och kan inte sluta le, känns verkligen jätte bra. Vet inte hur de är som men vet att jag trivs sjukt bra i hans sällskap och att jag verkligen vill fortsätta känna mig så här glad som jag gör nu :D


Känns helt underbart i alla fall :D

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards