Marinamelody

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Marina - 15 april 2011 21:48

Har tittat på så ska de låta och Nanne Grönvall var med och jag tycker alltid de är lika kul att se henne för jag vet ju hur hon är när man träffar henne och de är så kul att se att hon är precis likadan jämt haha.. Hon är så otroligt skön diggar henne som fan.


Nu ligger jag i sängen och tar de lugnt igen, snart blir de BB och sen ska jag nog sova tror jag om jag inte hittar nått kul att göra :P



Av Marina - 15 april 2011 15:23

Idag har jag varit och simmat igen men idag vart jag själv fast de gjorde inte så mycket för när jag simmat färdigt träffade jag en jätte trevlig tjej där, vi snackade mycket och hon var skit schysst, kommer dom inte ihåg va hon hette för de var ett ganska konstigt namn :P


När jag hade simmat färdigt gick jag till konsum och handlade fredagsmys, när jag kom hem gjorde jag dip och nu ligger jag och latar mig lite i sängen väldigt skönt haha :P

Av Marina - 15 april 2011 11:31

Just nu är de över 200 som har varit inne på youtube och lyssnat på min låt, fyra som gillat, ingen som ogillat och en kommentar. Hoppas siffran ökar.


Har du inte lyssnat tycker jag att du ska göra de och kommentera gärna!!


Har ni inte sett länken så kommer den här: http://www.youtube.com/watch?v=Fd0WKi0jnuw


Puss på er

Av Marina - 15 april 2011 11:25

Funderar på om jag ska klä på mig lite kläder, gå ner till subway och ta en macka och sedan gå ner till badhuset och simma lite. Tänkte att jag skulle vänta till ett först men som de verkar får jag ändå inget sällskap så då kan jag ju lika gärna gå ner nu så jag har de gjrot liksom.


När jag gjort de blir de väl till konsum och handla fredagsmys sen hem och mysa typ. Blir nog en lugn kväll i alla fall för har inte hört att de händer nått än.


Men nu ska jag i alla fall hitta på nått.

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards