Marinamelody

Alla inlägg den 19 april 2011

Av Marina - 19 april 2011 17:05

För ett par år sen jobbade jag tillsammans med en kille på en krog här i Rimbo, jag tyckte om den här killen sjukt mycket men eftersom han var ganska poppis bland tjejerna och jag inte så trodde jag inte direkt att jag hade någon chans hos honom så jag sa inget och gjorde inget åt de.


Nu på kära fb så finns de nått som heter Friends Exposé där man då svarar på fågor om sina vänner. Den här killen hade då svarat på frågan har du någonsin varit intresserad av Marina och han hade svarat Ja... Fatta frustrarande de är!!! Var ju bara tvungen att maila och fråga om de var så eller om de var så att han tryckt fel så vi får väl se om jag får nått svar på de men fan asså trodde killar gjorde nått åt saken om dom var intresserade av en tjej :/ Besviken på er killar nu asså haha.

Av Marina - 19 april 2011 11:49

Vaknade innan klockan ringde idag, fåglarna sjöng eller skrek kanske man ska säga.


Men jag tittade en stund på tv sen gick jag upp och har gjort ett nytt försök med att få mina skor vita, hängt tvätt och diskat, ska snart ner och käka lunch på cissi, simma och handla så de blir mycke gjort idag. Ska även komma ihåg att posta brevet till jobbet med min skatte tabell och anställningsavtalet. Ska nog bli bra tror jag.


Men nu får ni ha de så bra så skriver jag väl mer ikväll :)


Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards