Marinamelody

Alla inlägg den 29 april 2011

Av Marina - 29 april 2011 14:38

Hatar jävla fitt SL två jävla bussar kom aldrig så de slutade ju med att Robin inte kunde komma för åker han med nästa så är han ju här typ när jag börjar jobba fan va sur jag blir jag som såg fram emot att få vara i hans famn ju blir så jävla arg :@


HATA JÄVLA SL!!!!

Av Marina - 29 april 2011 13:10

Så man ligger i sängen, tycker synd om sig själv för att man är helt ensam och inte har nån att kramas med och så får man ett sms: Jag skulle kunna åka till dig nu trots att de bara blir en kort stund vi hinner ses!

Jag svarar att de bara är att komma :) så sagt och gjort han är påväg hit nu :)


Längtar så tills jag får vara i hans famn igen, tror att man ska ta en promenad med honom ner till stranden och bara mysa lite :) kanske ta en glass med :)


Puss på min älskling!!

Av Marina - 29 april 2011 00:27

Jag har nog världens bästa pojkvän <3


Han är så otroligt underbar, gullig, söt, fantastisk, ja helt perfekt är han och jag älskar honom så sjukt mycket.


Längtar tills jag har honom här vid min sida igen och får ligga och kramas med honom!

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards