Marinamelody

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Marina - 2 april 2011 22:55

Ne nu är de dags för mig att sova så jag orkar upp till jobbet imorron, tror väl att jag skulle få ett samtal snart men vet inte om jag blivit bortglömd eller nått sånt.


Ja de här med Marcus han kom hit men typ direkt när han satte sig ner i soffan så ringde hans tjej och ville ha hämtning, han trodde ju dom skulle ut på krogen men de skulle dom tydligen inte så han va väl här i tio min sen åkte han in och hämtade dom. :/ Inte mycke till sällskap de vart tyvärr men men.


Natti natt på er!

Av Marina - 2 april 2011 22:51
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 2 april 2011 21:01

Nu har jag ätit och de var riktigt gott måste jag säga :D


Snart kommer Marcus över och vi ska väl glo lite tv, snacka lite skit och har man tur kanske man lyckas övertala honom att massera mina axlar för jag har så otroligt ont.


Men men ha de bäst :D Kramar

Av Marina - 2 april 2011 19:11

Har varit och jobbat idag, första dagen som vikarie då. Känns riktigt bra måste jag säga.


Nu håller jag på att laga lite mat, blir kött, potatisgratäng och min berömda champinjon och ädelostsås :D Mums! Ska bli riktigt gott synd bara att man inte fick nå sällskap :/


Men tillbaka till matlagningen så skriver jag mer senare :)



Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards