Marinamelody

Direktlänk till inlägg 24 april 2011

Känns bra

Av Marina - 24 april 2011 16:16

Just nu känns livet ganska bra, helt underbart väder och jag tror allt att jag fått lite färg på mig dom här dagarna även om man såklart önskar de var mer.


Ludde ringde igår och berättade att dom hade lika fint väder i stugan och att dom satt och solade *avis* Hade gärna vart ner till stugan jag med för de var länge sen man var där känns de som. Han lovade i alla fall att han skulle ringa till Per-arne på tisdag och fråga om dom skulle ta hem färg och så, han sa även att de lär ju sluta med att han få gå ner och måla och just nu hoppas jag nästan på de för då skulle de ju gå fortare i alla fall för han vet ju hur gärna jag vill flytta in.


Idag var jag och min brukare till Norrtälje jag köpte lite nya handdukar till lägenheten skit fin färg lite korall röd underbart älskar den färgen haha. Köpte två stora handdukar, en som man kan ha på golvet vid duschen och en handduk till händerna. När vi kom tillbaka till min brukare fick jag även haddukar av honom som är nästan nya men han gillade dom inte så de vart tre golvhanddukar och tre duschanddukar. Så nu har jag haddukar så jag klarar mig i alla fall.


Jobb har jag ju nu också i alla fall fram till nyår men dom säger att de i alla fall kommer bli förlängt till mars då Fia kommer tillbaka från sin mamma ledighet och efter de får man väl se vad som händer men eftersom min brukare har fått utökade timmar så kan det hända att de tillkommer en tjänst här som inte funnits tidigare och då kanske man får den. *Hoppas*


Sen kommer vi ju till de här att dela sitt liv med någon och jag vet mina älskade vänner jag har haft mycke svin och en jävla massa besvikelse när de gäller förhållanden men konstigt nog trots att det är i ett tidigt skede så känns de bra just nu, man vet aldrig hur de kommer sluta men som det är nu känns de bra. Han öppnar sig för mig och jag känner att jag snart kan öppna mig för honom med vilket jag bara känt med två tidigare. Känns bra i alla fall vill inte nämna några namn än men de kommer komma så småning om ska ni se :)


Puss på er


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marina - 12 september 2023 23:10

När jag blev klar med plugget så började jobbsökandet, under sommaren var jag kvar på min apl plats och trivdes jätte bra med kollegor och barn där. Tyvärr va de annat med ledningen jag tyckte verkligen inte dom skötte saker på ett bra sätt och sa my...

Av Marina - 4 juni 2023 08:01

Äntligen va man klar med plugget och är så stolt över mig själv att jag klarade de trots att jag gått igenom väldigt mycke de senaste året och att jag dessutom fick bra betyg hade jag inte kunnat drömma om. Ett stort tack till Linn bursell som va ...

Av Marina - 29 augusti 2022 20:43

Har kommit på ny praktik plats och jag är sååååå nöjd, de var ju denna förskolan jag hade i tankarna redan från början men problemet var att dom inte hade öppnat än då men nu har dom och jag fick äran att komma dit och göra min praktik.   Persona...

Av Marina - 31 maj 2022 20:44

Känner mig så sårad och så tom, vet inte vad jag ska göra eller hur jag ska känna. När jag gör något så tänker jag mindre på de men så fort jag inte är upptagen med något så kommer tankarna och jag kan inte sluta fundera.  Vad hände? Varför blev ...

Av Marina - 30 maj 2022 16:50

Förstår inte vad de är för fel på folk? varför ska man lägga sig i andras liv och hålla på och försöka förstöra.   Jag förstår verkligen inget alls just nu från att planerat en resa tillsammans till att få en blockering på alla socialamedier och ...

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards