Marinamelody

Alla inlägg under april 2011

Av Marina - 8 april 2011 08:08

Idag när jag vaknade sken solen på mig genom fönstret, jag vart jätte glad och nästan hoppade upp ur sängen trots att klockan bara var 7. Älskar när solen skiner på mig och de gör att min dag börjar så mycke bättre sen va ju inte drömmen man vakna från fy skam den heller :P


Men nu måste jag sätta igång och jobba, men vem de en är som gör vädret så tackar jag denne för solen idag!!!


Ha en bra dag allihop!!

Av Marina - 7 april 2011 23:57
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 7 april 2011 23:05

Blir så less på oärligt folk och nu funderar jag på vem de är som är oärlig men tyvärr tror jag att de är de manliga könet av dom som är de.


Blir tyvärr riktigt less på skiten, varför startar man nått med någon om man redan har en??


Nu lägger jag i alla fall ner de orkar inte lägga ner tid och energi på något sånt här igen har gjort de en gång och nu orkar jag inte igen. Synd att de skulle sluta så här för nu känner jag inte ens nån lust att vara vänner vilket jag tycker är riktigt tragiskt för vi hade kul. Men som sagt nog med drama i mitt liv och vill inte ha ännu mer så tack för tiden!!

Av Marina - 7 april 2011 22:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 7 april 2011 19:02

Idag när jag var inne på fb så la jag märke till nått som var lite kul, Tommy hade nämlgien tryckt på gilla på min länk med min låt och när de kom upp i händelse rutan såg de ut så här:


 

La märke till att de stod henne logg.. jaa kanske dåligt men när man sitter på jobbet och har tråkigt så var de ganska kul.

Bloppis-annons
Av Marina - 7 april 2011 18:58

Säljer dessa fina skor för att jag insåg att dom var försmå. Har använt dom ca två timmar därför jag inte kunde byta dom utan köpte istället ett par nya i en större storlek. Storleken på dom jag säljer är 37 och som sagt dom är i princip helt nya.


Priset kan väl diskuteras men absolut inte under 100:- då dom är helt nya!


 



Kläder & Skor, Säljes - Norrtälje (Stockholms län)
Pris:    200:-
 
Av Marina - 7 april 2011 16:18

Idag har jag varit i Uppsala och köpt ett par skor, samma som jag hade köpt till kryssningen men en storlek större så nu har jag finskor haha. Lägger upp en bild på dom så fort jag kommer hem för jag har ju ett par till övers i stl 37 som nån kan få köpa :)


Är glad att dom fanns kvar gör gillade dom verkligen :)


Sitter på jobbet ännu men inte många timmar kvar nu men åkte på att jobba hela dagen imorron istället för bara kväll, känns sådär men de ger ju pengar i alla fall så de är ju bra, kan jag spara och åka utomlands sen :)


Längtar till sommaren för vädret vi har haft idag är fan inte kul, solen skiner en stund och då blir man så lycklig och sen kommer världens storm, inte lika kul kan jag lova. Nä nu är de dags för sommaren att komma tycker jag.



Av Marina - 6 april 2011 22:59

Niclas var ju här tillsammans med sin tjej idag och lånade pengar. Trevligt att se honom och han såg ut att må bra vilket alltid är skönt att se.


Tjejen sa väl inte så mycket direk men hon verkade väl trevlig fick en kram av dom båda vart lite förvånad att jag fick de av henne men ja de va väl kul. Stod och prata en stund med dom sen gick dom igen så de vart bara en snabbvisit.


Hoppas som sagt att de blir lite ändringar i hans beteende nu och att vi i alla fall kan fortsätta prata med varann.


Men nu ska jag i alla fall sova haha.

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards