Marinamelody

Alla inlägg under april 2011

Av Marina - 13 april 2011 00:14

I måndags käkade jag middag med Jossan på kebaben, mycke trevligt och gott sedan drog jag in till stan för att möta upp Mia och vi drog vidare till Hägernäs där vi var hos en kille som heter Sam. Jätte trevlig snubbe, vi satt och snacka, drack och hade jätte trevligt.


Sov kvar där och när vi vaknade dagen efter så käkade vi lite frukost, snackade lite mer och sedan drog vi in till sthlm!

Av Marina - 11 april 2011 16:54

Asså han är ju så otroligt gullig blir verkligen tårögd när jag läser saker han skriver fan ser verkligen fram emot en träff i veckan för vill bara lära känna han ännu bättre.


Du är så otroligt underbar!!

Av Marina - 11 april 2011 16:40
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 11 april 2011 15:45

Idag har jag sovit, väldigt länge kan man säga. Vaknade väl första gången vi tolv men så var jag bara uppe på toa sen somnade jag om igen och vaknade väl sen vid två. Fattar inte hur jag kunde sova så länge men jag var ju vaken länge igår plus att sen har jag ju jobbat tio timmars pass och inte sovit så bra på nätterna så kanske inte är så konstigt att man sover länge då.


När jag vaknade duschade jag och tog disken i alla fall, ska snart ner och hänga tvätten med men väntar på att jag ska få ett svar från Jossan om hur de blir ikväll.


Om allt blir som planerat ska vi i alla fall träffas jag och Jossan och snacka lite skit och uppdatera varann haha och efter de blir de ska jag åka in till stan för att möta upp Mia och sedan drar vi till Hägernäs på lite fest. Får se hur festen är jag känner ju bara Mia som ska dit så kommer ju få träffa mycke nytt folk i alla fall och de är ju alltid kul så får man väl se hur kvällen blir :)


Måste i alla fall säga att jag ser fram emot en kväll utan att behöva tänka haha ;D

Av Marina - 10 april 2011 23:12

När jag kom hem från jobbet käkade jag middag tillsammans med mamma och Ludde de vart kyckling och potatisgratäng typ, gott va de i alla fall.


Marcus och Tesse kom över, vi tittade lite film och så, vart filmen inseptions, helt okej måste jag väl säga, lite snurrig och slutet förstod jag mig inte riktigt på men den var helt okej.


Nu ligger jag bara i sängen och har ganska tråkigt, ingen rolig på msn som vill prata med mig. Fast Dennis skriver på fb och fråga om jag ville ha sällskap och de vill jag ju så får se om han kommer eller hur de blir.


Men lär nog inte skriva mer ikväll oavsett så sov gott allesammans :D



Av Marina - 10 april 2011 15:34

Jobbar idag men vi har varit ute och njutit lite av solskenet vilket var mycke trevligt, skönt att ha nått att göra och inte bara sitta inne.


Nu har jag dock jätte tråkigt för min brukare ligger och sover, bara skit på tv:n och inte en enda jävel på nätet att prata med :/


Hatar att va uttråkad :@

Av Marina - 9 april 2011 23:48

Hörrni allihop nu får ni ta och hjälpa mig, dom flesta eller ja typ alla utom två har sagt att de låter jätte bra men sen två säger att de inte låter så bra vill gärna ha fler kommentarer så jag vet mer vad majoriteten är och gärna från folk då som inte känner mig så dom inte är partiska liksom.


Snälla snälla snälla lyssna på länken och skriv en kommentar antingen här i bloggen eller på youtube.


http://www.youtube.com/watch?v=Fd0WKi0jnuw

Av Marina - 9 april 2011 21:51

Jag säger till ungen att han inte får hålla på med min mobil för att jag har dåligt batteri, mamma frågar om jag inte har med mig laddaren jag säger nej två sekunder senare kommer han med min laddare som låt i min handväska. Ungen har alltså varit och rotat i min handväska för att jag säger till han att han inte får spela på min telefon.


Blir så jälva less hatar folk som rotar bland mina saker fan får dom inte lära sig nå vätt i skolan lr?? Eller av deras föräldrar????


Fan förstörde min kväll nu vill jag bara hem!!!

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards