Marinamelody

Alla inlägg under april 2011

Av Marina - 15 april 2011 15:23

Idag har jag varit och simmat igen men idag vart jag själv fast de gjorde inte så mycket för när jag simmat färdigt träffade jag en jätte trevlig tjej där, vi snackade mycket och hon var skit schysst, kommer dom inte ihåg va hon hette för de var ett ganska konstigt namn :P


När jag hade simmat färdigt gick jag till konsum och handlade fredagsmys, när jag kom hem gjorde jag dip och nu ligger jag och latar mig lite i sängen väldigt skönt haha :P

Av Marina - 15 april 2011 11:31

Just nu är de över 200 som har varit inne på youtube och lyssnat på min låt, fyra som gillat, ingen som ogillat och en kommentar. Hoppas siffran ökar.


Har du inte lyssnat tycker jag att du ska göra de och kommentera gärna!!


Har ni inte sett länken så kommer den här: http://www.youtube.com/watch?v=Fd0WKi0jnuw


Puss på er

Av Marina - 15 april 2011 11:25

Funderar på om jag ska klä på mig lite kläder, gå ner till subway och ta en macka och sedan gå ner till badhuset och simma lite. Tänkte att jag skulle vänta till ett först men som de verkar får jag ändå inget sällskap så då kan jag ju lika gärna gå ner nu så jag har de gjrot liksom.


När jag gjort de blir de väl till konsum och handla fredagsmys sen hem och mysa typ. Blir nog en lugn kväll i alla fall för har inte hört att de händer nått än.


Men nu ska jag i alla fall hitta på nått.

Av Marina - 14 april 2011 21:59

Idag fick jag tårta som mamma hade med sig hem från jobbet. De hade blivit över massa när dom hade haft invigning av nya lokalen. Blå prinsesstårta utan sylt och så fick jag rosen med så jag är nöjd haha.


Jätte gott va de.


Men nu blir de BB och sen förmodligen sova för ska försöka få med mig nån och simma imorron :D


Puss


Av Marina - 14 april 2011 18:33

Idag på jobbet så satt vi på altanen och fikade, njöt av solen vilket var helt underbart. Fattades bara en sak, en underbar person att mysa med haha kanske kommer snart får man hoppas.


Nu är jag i alla fall hemma efter tio timmars jobb, skönt att bara lägga sig i sängen måste jag säga.


Vad som händer ikväll vet jag inte men skulle va trevligt att hitta på nått men vad får man väl se, förmodligen blir de väl inget alls eftersom dom flesta har jobb imorron och så.

Av Marina - 13 april 2011 21:55
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 13 april 2011 17:41

Idag vaknade jag sent och de vart att bara packa ihop badkläderna och sen gick jag ner för att simma tillsammans med moster Jenny, Elin, Anton och Sivan. Vart i alla fall en timmes simning så de är ju bra de :)


När jag kom hem vart de middag nere hos mormor och morfar sen nu ligger jag och tittar på tv och skriver lite i bloggen för att jag har så otroligt tråkigt men jag hoppas att jag ska kunna hitta på nått kul senare i alla fall men de visar sig helt enkelt.


Av Marina - 13 april 2011 00:17
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards