Marinamelody

Alla inlägg under april 2011

Av Marina - 22 april 2011 14:46

Idag orkade jag inte göra någon lunch så jag gick ner till Cissis och tog en grillad kyckling baguett med mycke vitlöksdressing, tur att jag inte ska pussa på nån ikväll haha.


Jätte gott va de i alla fall :)


Har tittat lite på tv med och nu väntar jag på att gå till jobbet men funderar på om man ska ta en tupplur innan jobbet för jag är jätte trött, morfar kom ju in och väckte mig i morse så inte så konstigt kanske, vart ju inte allt för många timmars sömn inatt.


Efter jobbet blir de nog bara hem och sova typ eller ne ska äta lite chips och dip som jag gjorde iordning igår men som jag sen inte åt för jag glömde bort de haha.

Av Marina - 22 april 2011 11:55
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 22 april 2011 11:52

Mycke drama och förstår inte riktigt varför eller hur men men de är väl så med livet man ska inte alltid förstå allt.


Hoppas bara att ovishet inte slutar med att jag inte får mina missar för då blir jag riktigt ledsen för dom var helt underbara och vill verkligen ha dom.


 

Saknar er killar vill ha hem er nu!!

Av Marina - 22 april 2011 01:42

Har haft en riktigt bra kväll trotts att jag har varit själv så har jag inte känt mig så ensam tack vare en speciell person så tack så mycket för de ;)


Men nu får jag snart ett samtal och ska säga gonatt sen blir de att sova så man orkar med morgondagen med.


Puss och gonatt på er!!

Av Marina - 21 april 2011 20:48

Gamla minnen, när jag jobbade på HLM och Lotta hade träffat sin nuvarande man från USA så hade han med sig Skittles från USA som vi käkade på jobbet sååååå sjukt gott, jag har sagt till Lotta att hon skulle ta med sig de när hon kom till Sverige och hälsade på men sen har jag inte träffat henne när hon varit hör och hon har inte heller varit här så mycket.


Så gick jag in på Flygfyren idag när jag jobbade och hittade dom :) Jävla litet paket och dom var ganska dyra men de var de värt för att få gott godis och gamla minnen. Har ni inte smakat dom så rekomenderar jag de ;)


 

Gott som faaaaan!!! 

Av Marina - 21 april 2011 15:30

Asså du gör mig värkligen galen fattar inte alls vad du håller på med...


Du bråkar hela kvällen igår och drygar dig, du fortsätter nu på morronen och drygar dig än lite till så säger du att du inte vill ha nån kontakt med mig och jag säger ja men ha en så trevlig påsk då!!


Då börjar du helt plötsligt att vara trevlig och frågar om jag ska fira påsken själv och massa andra frågor.


Har du svårt att bestämma dig??


Förvirrad till tusen och du gör mig galen!!!


Av Marina - 20 april 2011 23:55

Är så jävla arg just nu, hela jag skakar och känner bara att jag skulle vilja åka till jordbro och slå sönder nån och något.


Hur fan kan man vara så jävla låg, hur kan man ha så lite hjärta, hur kan man vara så dum mot nån man älskat?


Fattar inte de och hur du kan välja en pundar fitta över mig är obegripligt, förstår verkligen inte vad du ser hos henne och blir riktigt jävla beviken och ledsen av att höra de och att du är så jävla kall mot mig.


Blir så jävla ledsen, arg och besviken kan inte sluta skaka och känner fan inte för att jobba imorron utan skulle behöva göra nått helt annat!!!!


Jävla fitt hora!!!!

Av Marina - 20 april 2011 21:34

Akta dig när du köper ägg i Finland dom kan se ut så här :P Haha

Dom kallas Mignon och de är Finska påskägg kan man säga de är ett vanligt ägg som du skalar på vanligt sätt men inuti är de nougat, sjukt gott!!

        

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards