Marinamelody

Alla inlägg under april 2011

Av Marina - 24 april 2011 18:42
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 24 april 2011 16:16

Just nu känns livet ganska bra, helt underbart väder och jag tror allt att jag fått lite färg på mig dom här dagarna även om man såklart önskar de var mer.


Ludde ringde igår och berättade att dom hade lika fint väder i stugan och att dom satt och solade *avis* Hade gärna vart ner till stugan jag med för de var länge sen man var där känns de som. Han lovade i alla fall att han skulle ringa till Per-arne på tisdag och fråga om dom skulle ta hem färg och så, han sa även att de lär ju sluta med att han få gå ner och måla och just nu hoppas jag nästan på de för då skulle de ju gå fortare i alla fall för han vet ju hur gärna jag vill flytta in.


Idag var jag och min brukare till Norrtälje jag köpte lite nya handdukar till lägenheten skit fin färg lite korall röd underbart älskar den färgen haha. Köpte två stora handdukar, en som man kan ha på golvet vid duschen och en handduk till händerna. När vi kom tillbaka till min brukare fick jag även haddukar av honom som är nästan nya men han gillade dom inte så de vart tre golvhanddukar och tre duschanddukar. Så nu har jag haddukar så jag klarar mig i alla fall.


Jobb har jag ju nu också i alla fall fram till nyår men dom säger att de i alla fall kommer bli förlängt till mars då Fia kommer tillbaka från sin mamma ledighet och efter de får man väl se vad som händer men eftersom min brukare har fått utökade timmar så kan det hända att de tillkommer en tjänst här som inte funnits tidigare och då kanske man får den. *Hoppas*


Sen kommer vi ju till de här att dela sitt liv med någon och jag vet mina älskade vänner jag har haft mycke svin och en jävla massa besvikelse när de gäller förhållanden men konstigt nog trots att det är i ett tidigt skede så känns de bra just nu, man vet aldrig hur de kommer sluta men som det är nu känns de bra. Han öppnar sig för mig och jag känner att jag snart kan öppna mig för honom med vilket jag bara känt med två tidigare. Känns bra i alla fall vill inte nämna några namn än men de kommer komma så småning om ska ni se :)


Puss på er


Av Marina - 23 april 2011 22:40
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 23 april 2011 19:12

Nu har jag sagt att jag ska försöka vara med på galan i alla fall sen får vi väl se om jag vågar gå upp på scen men får väl hoppas på de :)


Känns i alla fall kul och de är ju självklart kul att dom man berättar de för är positiva med så hoppas på att de kommer sluta lyckligt :D


Sitter nu och tittar lite på BB och ska väl ta nått att äta snart med, fan va fort klockan går!!

Av Marina - 23 april 2011 15:55

Ligger ute på gräsmattan på jobbet och solar lite så hör jag någon ropar: Tjena tjejen!! En sexårig kille tittar fram bakom ett hörn och fnissar lite. Hej hej svarar jag tillbaka, de dröjer en liten stund sen hör jag igen: Tjena tjejen!! Jag tittar upp och två små grabbar står nu där, svarar Hej hej och båda två fnissar och springer.


Ibland är dom bra söta dom små, fick mig ett gott skratt och kände att livet är bra underbart ibland.

Av Marina - 23 april 2011 15:46

Jobbar idag och kom nyss in från att ha sutit i solen i en och en halv timme. Brukaren ligger och sover så jag passade på att gå ut i solen en stund, känns ganska bra att få 287:- av att jobba på solbrännan, haha.


Man har ett ganska bra jobb ändå, visst de är inte så kul att jobba hela påsken så man inte kan festa och ha kul med kompisarna men oandra sidan är jag ju inte så mycke för att festa så att tjäna dubbelt då på att jobba den här helgen och va ledig en annan känns helt okej, speciellt när man börjar dagen med att äta god frukost, sen får lite massage och sen ut och njuter i solen, de är ett ganska okej arbetaspass ändå tycker jag :P


Snart blir de även lite ost och kex och te så de känns som de är värt de :P

Av Marina - 22 april 2011 21:32

Min underbara älskade farbror skickade ett meddelande till mig på fb idag och frågade lite om min låt och mig och sådär. Han ville att jag skulle uppträda med min låt på nån musikgala på söder den 6 Maj. Skulle vara så grymt kul men jag har ju sån otrolig scenskräck så jag vet inte om jag vågar.


Men jag vet minst två stycken som kommer vara jätte sura om jag tackar nej så ska tacka ja så får vi väl se hur de går.


Önska mig lycka till?

Av Marina - 22 april 2011 15:14

De är kul att se hur de ökar på youtube hur många som lyssnar på min låt 250 stycken nu och ökar hela tiden, känns riktigt kul och jag hoppas att den snart når 300 :)


Har du inte redan lyssnat tycker jag du ska gå in och göra de och gärna gilla eller skriva en liten kommentar!


http://www.youtube.com/watch?v=Fd0WKi0jnuw


Hare bra :D

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards