Marinamelody

Alla inlägg under april 2011

Av Marina - 9 april 2011 16:45


Marina säger:

hellu

Sergey säger:

hello

Marina säger:

de va inte igår..allt bra?

Sergey säger:

ne det var det inte, jo det är superbra tackhur är det själv?

Marina säger:

jorå de e toppenhttp://www.youtube.com/watch?v=Fd0WKi0jnuwlyssna

Sergey säger:

jag har hörtflera gånger

Marina säger:

haha jasså hahae de så asså

Sergey säger:

jupp

Marina säger:

så den va okej då?

Sergey säger:

100% ärligt?

Marina säger:

aa

Sergey säger:

skriver du själv?

Marina säger:

mm

Sergey säger:

tror det är det du ska satsa påjag är ingen expert men din sång är inte så stark



Fick de där av en idag... lyssna på länken och snälla skriv kommentar för de var första gången jag hörde de så vill gärna veta vad andra tycker!

Av Marina - 9 april 2011 14:43
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 9 april 2011 13:09

Blir inte stockholm för min del idag tyvärr :( För herr Pira har inte vanknat än, vart nog lite för hårt festande för hans del igår haha. Synd men så kan de va vi har ju pratat om att ses nån gång i veckan så de får väl vänta tills dess.


Jag har plockat lite i rummet men kanske inte så mycke som jag borde men de är för att jag bara inte orkar göra nått idag känner jag de är ju fan första dagen ledigt på ett tag och så ska jag ju jobba imorron igen så jag vill faktiskt bara ta de lugnt, min mamma kommer bli skit sur men jag orkar just nu inte bry mig om de för va fan nån vila måste jag väl få när jag jobbar tio timmar om dagen annars.


Vet inte när de blir middag hos Karlsson men skulle väl tro att de blir runt sex tiden så jag sitter och funderar på om man kanske ska ta sig en promenad ner till subway och köpa en macka så jag klarar mig till dess. Får se om jag gör de eller hittar nått att äta hemma men nått ska jag väl äta i alla fall.


C YA

Av Marina - 9 april 2011 10:36

Man brukar säga att hoppet är de sista som lämnar en och de tror jag verkligen på, har nästan bevis på att de är så haha. För jag hoppas att jag ska hitta någon i mitt liv som behandlar mig väl och visar att jag är den enda för denne. Jag hoppas att mitt liv inte bara går ut på att jag ska hitta svin och skitstövlar utan att även jag ska vara värd att hitta nån som älskar mig på riktigt.


Men ja jag får väl hoppas och drömma vidare tills den dagen de sker, hoppas den inte dröjer allt för länge.


Vet inte ännu om de blir sthlm idag, jag hoppas de men tror inte han har vaknat än eftersom han var ute igår och jag kan ju inte åka in allt för sent heller eftersom jag ska käka middag i rö så vi får se om han hinner vakna och jag hinner åka in. Hoppas de för de skulle vara grymt kul :)

Av Marina - 8 april 2011 22:57

Funderar på att dra in till stan imorron och träffa denne perfekta kille, men får se om han är bakis eller inte haha. Jag hoppas inte för skulle vara väldigt trevligt att träffa honom, så hoppas man ju på sol med så de kan bli en mysig dejt :P


Men får väl se vad som händer men sthlm lockar i alla fall imorron, sen imorron kväll tror jag de blir middag i rö hos karlsson för mamma och Ludde skulle dig och hjälpa till att byta nån dörr eller va de var. De blir nog trevligt i alla fall för Janne är duktig på att laga mat, hoppas bara de inte blir nått starkt :P


Ser fram emot en lyckad dag imorron hoppas de blir så med :D

Av Marina - 8 april 2011 22:46

Tror att jag kan ha hittat den perfekta killen, snygg, snäll, urgullig hoppas bara att de inte bara är en fasad den här gången haha.. Nä då inget seriöst än men vem vet vad som kan hända.


Men som jag skrev förut tänker inte ha för höga tankar och hopp utan får helt enkelt se vad tiden utvisar men hoppas på en träff imorron i alla fall nu när de vart ändringar.


Puss på er

Av Marina - 8 april 2011 16:04

Har varit och jobbat idag och snart blir de tillbaka till jobbet och jobba tre timmar till, har väl ingen jätte lust att göra de men vad gör man inte för pengar.


Nu skiner solen igen i alla fall, den sken i morse sen spöregnade de och nu har den kommit tillbaka fram. Hoppas den håller sig frammer resten av kvällen för vill fan inte ha mer regn nu.


Men hoppas ni alla har en bra fredagkväll med mycke mys.

Av Marina - 8 april 2011 15:48

Är så less på skitsnack från folk och speciellt när dom inte står för vad om gör och säger. Hur kan de vara så att människor kan göra en så besviken?


Fan ska sluta tro gott om folk, ska alltid räkna med de värsta för då blir man aldrig besviken. Trodde verkligen att jag hade fått vart med om nog med besvikelse i mitt liv men tydligen är de menat att jag alltid ska bli besviken.


Men som sagt nu skiter jag i de här och har låga tankar om alla och hoppas på att någon gör mig positivt överraskad snart.



Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards